بدون تیتر

بدون تیتر

 عبدالمجید اجتهادی، مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، با بیان این‌که حدود ۱۵۰هزار دستگاه ماینر در انبارهای سازمان اموال تملیکی وجود دارد، گفت: این دستگاه‌ها حدود پنج سال است که در انبارها نگهداری می‌شوند؛ با این حال به سازمان اموال تملیکی اجازه تعیین تکلیف این دستگاه‌ها را نمی‌دهند.

 ناصر چمنی، یک فعال کارگری با اعلام برآورد هزینه‌های سبد معیشت کارگران، گفت: رقم دستمزد کارگران پس از مشخص شدن مبلغ هزینه سبد معیشت در کمیته دستمزد با حضور شرکای اجتماعی و در شورای عالی کار تعیین خواهدشد.

 قیمت گاز طبیعی در اروپا با پیش‌بینی ملایم ماندن دما در ابتدای سال میلادی آینده و فراوانی عرضه، روز پنجشنبه برای پنجمین روز متوالی کاهش پیدا کرد.

 مدیرعامل گوگل اعلام کرد که ترافیک این موتور جست‌وجو در روز برگزاری فینال جام‌جهانی فیفا در ۱۸دسامبر ۲۰۲۲، رکوردهای قبلی را که در زمان برگزاری این مسابقات داشت، شکست.

 محمد احمدی، معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست گفت: پست آمادگی زیرساختی برای بهینه‌سازی زنجیره توزیع در سطح شهر تهران و دیگر کلانشهرها را دارد تا بتواند به این واسطه در کاهش آلایندگی‌های محیطی قدمی مثبت بردارد.

 چهارمین کشتی حاوی بارهای صادراتی ایران با برنامه‌ریزی ناوگان ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران عازم ونزوئلا شد.

 بابک کریمخان، عضو هیات‌مدیره انجمن همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودروی کشور گفت: قطعه‌سازان از گذشته بر شناور شدن نرخ‌ها و قراردادها با خودروسازان تاکید داشته و دارند تا هر بار مجبور نباشند برای تعدیل و اصلاح قیمت‌ها به خودروسازان مراجعه کنند.
​​​​​​​
 قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان همزمان بعد از حدود دو سال معطلی، با اهتمام دولت سیزدهم با هوشمندسازی نظام مالیاتی در راستای شفافیت، عدالت در مالیات ستانی و شناسایی فرارهای مالیاتی اجرایی شد و اکنون ۷۰ درصد مجموعه‌های اقتصادی و شرکت‌های دولتی به این سامانه متصل شده‌اند.