عملیات شهادت‌طلبانه جوان فلسطینی در کفرقاسم

عملیات شهادت‌طلبانه جوان فلسطینی در کفرقاسم

رسانه‌های عبری زبان دیروز از مجروح شدن دو نیروی پلیس رژیم‌صهیونیستی در جریان یک عملیات تیراندازی و زیرگیری با خودرو در شهر کفرقاسم در اراضی اشغالی و شهادت مجری این عملیات خبر دادند.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در این خصوص اعلام کرد: یک جوان فلسطینی در شهر کفرقاسم اقدام به انجام عملیات تیراندازی و زیرگیری با خودرو کرد که به مجروح شدن دو نفر از عوامل پلیس منتهی شد و درنهایت مجری این عملیات در درگیری با نیروهای پلیس به قتل رسید. پلیس رژیم‌صهیونیستی ده‌ها نفر از نیروهای خود را به کفرقاسم اعزام و ترتیبات امنیتی این منطقه را با نیروهای ویژه تقویت کرد، به طوری که بر اساس اعلام منابع محلی این منطقه به یک پادگان نظامی تبدیل شده است.
به گفته منابع محلی، مجری این عملیات، نعیم محمود ذیب‌بدیر بود که با گلوله اشغالگران صهیونیست به شهادت رسید. پلیس اشغالگر تعدادی از نزدیکان نعیم بدیر را بازداشت کرد تا از آنها بازجویی کند. در بیانیه پلیس رژیم‌صهیونیستی آمده است دو نفر از عناصر پلیس که در این عملیات مجروح شدند برای معالجه به بیمارستان بیلنسون در بیتح تکفا منتقل شده‌اند و فرمانده منطقه برای بررسی اوضاع به صورت میدانی در محل حادثه حضور یافته است.