کوتاه‌ از‌حوادث

کوتاه‌ از‌حوادث

خودکشی بعد از تماس با اورژانس اجتماعی 
مرد جوان بعد از آن‌که مشکلاتش را برای مددکار اورژانس اجتماعی تلفنی بازگو کرد، خود را از ارتفاعات سولقان پرت کرد و فوت شد. 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 23 پنجشنبه کارشناس اورژانس اجتماعی در تماس با پلیس 110 اعلام کرد فردی به اورژانس اجتماعی زنگ زده و گفته که دچار مشکلات مالی شده و نمی‌خواهد زنده بماند. با وی حرف زده و سعی کرده او را از این اقدام منصرف کند که ناگهان تلفن مرد تماس‌گیرنده قطع شده و دیگر پاسخگو نبوده است. می‌ترسد او بلایی سر خودش آورده باشد.  همزمان با شروع جست‌وجوی پلیس، فردی با پلیس 110 تهران تماس گرفت و اطلاع داد مردی از ارتفاعات سولقان به پایین افتاده و فوت کرده است. ماموران راهی محل شده و با بررسی تلفن این مرد متوجه شدند او همان فردی است که با اورژانس اجتماعی تماس گرفته بود.در جریان تحقیقات مشخص شد که این مرد جوان دچار مشکلات مالی شده و همین باعث گردیده که او چند بار دیگر هم تصمیم به خودکشی بگیرد که موفق نشده و حتی چند روز قبل قرص خورده بود تا به زندگی‌اش پایان دهد اما  او را به‌موقع به بیمارستان رساندند و زنده مانده بود.  پرونده مرگ این جوان در شعبه ششم بازپرسی در دست بررسی است. 

قتل مرد برنج‌فروش
مرد برنج‌فروش شب یلدا از سوی کارگر مغازه‌اش با ضربه‌های چاقو به قتل رسید. 
به گزارش تسنیم‌، چهارشنبه سی‌ام آذر امسال کشف جسد مرد میانسالی در مغازه‌‌اش در مرکز تهران به پلیس110 گزارش شد‌. ماموران با حضور در مغازه برنج‌فروشی با جسد مرد میانسالی مواجه شدند که روی زمین افتاده و براثر اصابت بیش از 10ضربه چاقو در نواحی سر و بدن به قتل رسیده بود. بازبینی فیلم دوربین مداربسته مغازه و اطراف نشان داد او از سوی شاگرد مغازه‌اش به قتل رسیده و قاتل متواری شده است. تحقیقات پلیس برای یافتن قاتل فراری ادامه دارد‌.