بدون تیتر

بدون تیتر

 کیانوش پورمجیب، قائم‌مقام اجرایی مدیرعامل ایران‌خودرو ضمن تاکید بر این‌که توقف تولید محصولات خانواده پژو ٢٠۶ به معنای توقف کامل نیست، عنوان کرد: این خانواده خودرویی پس از تطبیق کیفی با استانداردهای جدید سازمان استاندارد به سبد محصولات ایران‌خودرو باز خواهد گشت
.
 عبدالرضا مظفری، دبیر سابق انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی و تولیدکننده در این صنعت با بیان این‌که از خرداد ماه افزایش قیمتی در این صنعت اعمال نشده، گفت که شرکت‌ها در زیان هستند.

 غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی ایران می‌گوید بخش خصوصی چه در فرآیند تدوین و چه در فرآیند بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ تلاش کرده نظرات خود را در قالب پیشنهاد و هشدار به دولت و مجلس شورای اسلامی ارائه  ‌کند.

 ناصر نبی‌پور، رئیس هیات‌مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران با اشاره به این‌که هیچ کمبودی در تامین تخم‌مرغ تا پایان سال نداریم، گفت: به‌دلیل تاخیر در ارسال سویا توسط سامانه بازارگاه، مرغداران مجبور شده‌اند هر کیلو سویا را از بازار آزاد با قیمت هر کیلو ۲۵ هزار تومان خریداری‌کنند.

 عباسعلی مصرزاده، مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران از نیاز ۲۰۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل واحدهای ۷و۸ تصفیه‌خانه جنوب خبر داد و ابراز امیدواری کرد روند احداث این پروژه تسریع شود.

 شاهپور علایی‌مقدم، معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهادکشاورزی گفت: در حوزه صادرات لبنیات طرف ایرانی ملزم است تا شرایط مورد درخواست چین در کیفیت، بهداشت، نحوه انتقال، نگهداری و بسته‌بندی محصولات را رعایت کند.

 جواد هدایتی، مدیرکل ترانزیت و حمل‌‌و‌نقل بین‌المللی سازمان راهداری گفت: سایت ساماندهی مرکز نوبت‌دهی برای رانندگان کامیون مرز آستارا تا سه‌شنبه راه‌اندازی‌می‌شود.
​​​​​​​
 وزیر راه‌و‌شهرسازی در جلسه کمیته هوانوردی با اشاره به لزوم در حوزه‌های دانش فنی و امکانات، بر رعایت حقوق مسافر و تکریم مردم و تغییر وضعیت موجود تأکید کرد.
ضمیمه نوجوانه