واکنش هواداران بارسلونا به عثمان دمبله یک بی‌توجهی محض بود!

واکنش هواداران بارسلونا به عثمان دمبله یک بی‌توجهی محض بود!

گریز از اندوه شب تلخ بارسا رقم خورد و گرچه در این سال‌ها آنها به شکست عادت کرده‌اند اما توقع حذف این‌چنینی را ازاروپا نداشتند،دراین میان اما اتفاق بدتر گلزنی دوباره عثمان دمبله بود،

بازیکنی که با هزار حاشیه به بارسلونا پیوست و پس از خرج بسیار برای خرید با مصدومیت شدیدی روبه‌رو شد اما تیم بارسلونا پای این مصدومیت ماند تا از او به‌نوعی حمایت کرده باشد اما او پس از بهبود، بارسلونا را به مقصد تیم پاریسی ترک کرد و حالا در هر دو بازی رفت و برگشت گلزنی کرد و بدتر از آن این‌که پیش چشم هزاران هوادار بارسایی حسابی خوشحالی کرد! هر چند واکنش هواداران تیم بارسلونا جالب توجه بود و چندان توجهی به دست و پا زدن عثمان دمبله برای جلب توجه نکردند، شاید هم اندوه‌شان چنان زیاد بود که دقتی به او نداشتند!

پاول دوروف اعلام کرده است آمریکا قصد جاسوسی از تلگرام را دارد
در پشتی برای آمریکا!

پاول دوروف در مصاحبه با تاکر کارلسون، مجری آمریکایی اعتراف کرده است دفعه آخری که در آمریکا بودم یک مهندس آورده بودم که برای تلگرام کار می‌کرد. برخی تلاش کرده بودند همین مهندس را بدون این‌که من متوجه شوم، مخفیانه استخدام کنند. آنها می‌خواستند او از ابزاری استفاده کند تا در تلگرام یک در پشتی ایجاد شود (یک حفره امنیتی تا هر وقت خواستند به درون تلگرام دسترسی داشته باشند، چیزی شبیه بدافزار). دوروف با تأیید این‌که «دولت آمریکا یا هر دولت دیگری می‌توانست با استفاده از حفره امنیتی از مردم جاسوسی کند»، گفت از این قضیه هم مطمئن هستم، چون دلیلی ندارد مهندسم به من دروغ بگوید. ضمنا خودم هم فشارهای مشابه این را هر وقت به آمریکا رفتم تجربه کرده‌ام؛ هر بار در فرودگاه دو مأمور اف‌بی‌آی می‌آیند و از من سؤال می‌پرسند. 

هانس زیمر، آهنگساز مشهور جهان برای یک رمزارز آهنگ ساخت! 
طنین حماسی رمزارز

آنها که دل در گرو هنر سینما دارند برای‌شان هانس زیمر همچون یک اسطوره است. آهنگساز آلمانی که البته به‌واسطه موسیقی‌های متن فیلم به شهرت رسیده اما تور کنسرت‌هایش جای سوزن انداختن ندارد اما حالا هانس زیمر می‌تواند اثری برای بازار کریپتو را به فهرست بلندبالای آثار ماندگار خود اضافه کند! این آهنگساز مشهور آلمانی با بلاک‌چین ترون همکاری کرده تا آهنگی برای وب۳ بسازد. ترون یکی از بزرگ‌ترین اکوسیستم‌های نامتمرکز مبتنی بر زنجیره بلوکی است که با تکیه بر رمزارز داخلی با نام ترونیکس کار می‌کند. وب۳ نیز نسخه جدید از آینده وب است و قرار است در اینترنت، نوآوری ایجاد کند. بلاک‌چین ترون اعلام کرد این بلاک‌چین به کمک هانس زیمر، آهنگ اختصاصی خود را خواهد داشت. به گفته ترون، این آهنگ حاوی ابعاد حماسی و دراماتیک است که موسیقی الکترونیک را با تنظیم‌های سنتی ارکستر ترکیب می‌کند.