تحقق شعار سال در رسانه ملی

تحقق شعار سال در رسانه ملی

پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی مطرح کرد: یکی از برنامه‌های ما برای تحقق شعار سال این است که در برنامه شکوفا شبکه یک شرکت‌های دانش‌بنیان معرفی و تأمین مالی‌شان انجام شود. سامانه‌ای معرفی خواهد شد تا ایده‌ها در این زمینه معرفی‌شود.

«در لباس سربازی» در شبکه امید
بخش‌هایی از خاطرات آیت‌ا... خامنه‌ای از دوران دفاع‌مقدس در مستند «در لباس سربازی» روایت می‌شود.در لباس سربازی، روایتی ویژه از حضور رهبر انقلاب در جبهه‌ها از نخستین روزهای آغاز جنگ تحمیلی تا ترور ایشان در تیرماه سال ۶۰ است. در این مستند، برخی تصاویر، فیلم‌ها، اسناد و همچنین خاطرات شفاهی خودگفته‌ آیت‌ا... خامنه‌ای از دوران دفاع‌مقدس برای نخستین بار منتشر خواهد شد.مسئولیت‌های نظامی آیت‌ا... خامنه‌ای در سال‌های اول انقلاب، ممانعت ایشان از فروش هواپیماهای نظامی توسط دولت موقت، ماجرای حضور ایشان در جبهه‌ها و تشکیل ستاد جنگ‌های نامنظم با همراهی شهید چمران، ماجرای آزادسازی سوسنگرد و ... از موضوعاتی هستند که در لباس سربازی به آنها می‌پردازد. این مستند 80 دقیقه‌ای جمعه 31فروردین ساعت 19 و 30 دقیقه روی آنتن می‌رود.

پخش سریال ترکیه‌ای از شبکه تهران
سریال «50 متر مربع» در گونه اکشن، کمدی، درام و محصول 2021 ترکیه، یکی از تازه های شبکه تهران سیما‌ست که قرار است از پنجشنبه روی آنتن برود. در ا ین سریال بازیگرانی همچون انگین اوزتورک، تولگا تکین، آیبوک پوسات و... نقش آفرینی می کنند.  در خلاصه داستان این سریال ترکیه ای آمده است: گولگه، یک قاتل حرفه‌ای جوان است که چیزی از گذشته و سرگذشت پدر و مادرش نمی‌داند. او همواره در حال جست و جو و کسب اطلاعات در مورد والدینش است. گولگه توسط مرد ثروتمندی به نام سروت بزرگ شده و اکنون به دست راست او تبدیل شده و به کارهای غیر قانونی او رسیدگی می‌کند. او نام گولگه به معنی سایه را خودش انتخاب کرده چرا که از هویت واقعی خودش اطلاعی ندارد.گولگه در حین جست و جو در مورد خانواده‌اش و آقای سروت به حقایق عجیبی پی می‌برد و در محله‌ای در یک مغازه خیاطی متروکه که صاحب آن فوت کرده است پنهان می‌شود... این سریال هر شب ساعت 23 روی آنتن می رود و روز بعد ساعت 11 و 19 دقیقه بازپخش می شود.