تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان 

تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان 

برنامه «تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم» توسط قاریان نوجوان که هرروز از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روزهای اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم، توسط قاریان نوجوان که با حضور بیش از 200دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) ضبط شده و هر روز ساعت 13 از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روزهای اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت. ایشان ضمن تقدیر از برگزارکننده این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه(س) و شبکه قرآن سیما و با تحسین تلاوت‌های تجویدی و کامل این نوجوانان فرمودند: «مکررا این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جدا از این جلسه قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

تسلیت بخشی زاده در پی درگذشت همسر  مجری معروف
معاون صدای رسانه‌ملی در پیامی درگذشت همسر محمد‌رحمان نظام‌اسلامی، گوینده و مجری صداوسیما را تسلیت گفت.
به گزارش جام‌جم،متن پیام علی بخشی‌زاده به این شرح است: برادر عزیزوجانبازگرانقدر جناب آقای محمدرحمان نظام‌اسلامی درگذشت جانسوز همسر مکرمه‌تان را تسلیت می‌گویم، برای آن بانوی پرهیزگار و مومنه، رحمت‌ واسعه و رضوان الهی و برای تمامی بازماندگان و متعلقین صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم.نظام اسلامی برای بسیاری از مخاطبان یادآوری خاطرات دفاع مقدسی است. او پیش ازاین اجرای برنامه صبح بخیر ایران را در دست داشت. این مجری توانمند قبل از بازنشستگی مدیریت گروه ایران و جامعه رادیو ایران را در دست داشت. او  پیش از این گفته بود که بر اثر یک حادثه  به سمت صدا و سیما کشیده شده است. او دوران دفاع مقدس هم به عنوان گزارشگر جنگی حضور داشت و یک پای خود را در عملیات خیبر از دست داده بود. 

دوپینگ به جای زوج یا فرد
با پایان سریال «زوج یا فرد»، یک سریال طنز جایگزین آن می‌شود.با پایان سریال زوج یا فرد، مجموعه تلویزیونی «دوپینگ» از ۹ اردیبهشت، جایگزین آن خواهد شد. رضا مقصودی کارگردان این سریال است که در سال 1398 تولید شده. بازیگرانی چون الناز حبیبی، مینا جعفرزاده، محمد بحرانی، شیوا خسرومهر، زهره صفوی، شبنم مقدمی، هادی حجازی‌فر، فرزین محدث و نیما شعبان‌نژاد در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.در خلاصه داستان این سریال آمده است‌: دو همسایه که خانه‌های‌شان روبه‌روی هم است، در یک شب دو بچه را به دنیا می‌آورند. حال تمام کش‌مکش داستان از شیر خوردن یکی از بچه‌ها و شیر نخوردن دیگری آغاز می‌شود. شروعی ساده که با حضور یک دانشمند گوشه‌نشین به یک موضوع جذاب تبدیل می‌شود. این دانشمند با تولید ماده‌ای جایگزین برای شیر مادر باعث می‌شود سرنوشت این دو کودک در آینده تغییر کند.مجموعه تلویزیونی دوپینگ از یکشنبه ۹ اردیبهشت هر روز ساعت ۱۹ پخش و در ساعات ۳ بامداد و ۱۱ روز بعد از شبکه آی فیلم  بازپخش خواهد شد.