شهادت خبرنگاری دیگر در غزه 

شهادت خبرنگاری دیگر در غزه 

محمد بسام الجمل، خبرنگار فلسطینی که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خانه‌اش در شرق رفح زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید. با شهادت این خبرنگار، شمار شهدای رسانه در غزه از آغاز جنگ تاکنون به ۱۴۱ نفر افزایش یافت.

الجمل روزنامه‌نگار که در خبرگزاری فلسطین‌ به‌عنوان خبرنگار فعالیت می‌کرد، بر اثر بمباران خانه وی در استان رفح توسط دشمن صهیونیستی به همراه تعدادی از اعضای خانواده‌‌اش به شهادت رسید. از زمان شدت گرفتن حملات رژیم صهیونیستی به غزه‌ طی چند ماه گذشته درمیان شهدای فلسطینی، خبرنگاران بسیاری مورد هدف این رژیم قرار گرفتند که تعداد زیادی از آنان به صورت مستقیم به شهادت رسیدند. این نشان از وحشت رژیم صهیونیستی از انعکاس واقعیت غزه و جنایاتی است که رقم می‌زند. در واقع کارشناسان باور دارند هدف قرار دادن خبرنگاران و اهالی رسانه‌های مختلف در غزه یکی از عملیات‌های از پیش تعیین شده رژیم مذکور است تا با خبررسانی دقیق و رساندن صدای حقیقت مقابله کند. پیش از این در جام‌جم گزارش‌های متعددی در خصوص شهادت خبرنگاران منتشر شده است.

روایت اشتباه مامان
یکی از باکس‌های پرطرفدار شبکه تهران، پخش سریال‌های تامینی خارجی است که با دوبله حرفه‌ای وشنیدنی روی آنتن می‌رود. بر این اساس مینی‌سریال «مامان اشتباه می‌کند» درژانر خانوادگی هرشب ساعت23 از قاب شبکه تهران تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود. قسمت اول این مینی‌سریال جدید جمعه‌شب روی آنتن رفت.این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی «فرانسوا ای ول» محصول ۲۰۱۸ فرانسه است که در شش قسمت 45دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است.مامان اشتباه می‌کند، درباره پسربچه سه‌و‌نیم ساله است که با نقاشی‌هایی که می‌کشد، سعی می‌کند موضوعاتی را بیان کند. اوبه روانشناس مدرسه می‌گویدکه مادرش مامان واقعی او نیست و پلیس به دنبال حل این معماست...دراین سریال هنرمندانی همچون آن چریر،تام دی اورنانو،سوفی کانتون، پاسکال البه، ساموئل تیس، کامیل لو و...نقش‌آفرینی می‌کنند.این سریال هر شب ساعت۲۳روی آنتن می‌رود وروز بعد درساعات ۱۱و۱۹بازپخش می‌شود.   پیش از این سریال 50 متر مربع محصول ترکیه روی آنتن شبکه تهران بود. 

گوزن سفید
مریم فلاح:
ماجرای گروهی از حیوانات جنگل که مجبور شدند خانه‌های خود را ترک کنند چون باید از دست انسان‌ها فرار می‌کردند، داستان کارتون «گوزن سفید» بود. قضیه از این قرار بود که انسان‌ها به قصد گسترش مناطق شهرنشینی اقدام به قطع درختان جنگل کرده بودند. به پیشنهاد گورکن، رهبری حیوانات را روباه قرمزی عهده‌دار شد که از همه باهوش‌تر بود. مسئولیت هدایت گروه به قورباغه محول شد چون به پیشنهاد او، حیوانات قصد داشتند، جنگل را به قصد رسیدن به یک زیستگاه طبیعی محافظت ‌شده به نام  گوزن سفید ترک ‌کنند.
در فصل اول کارتون، حیوانات در تلاش برای رسیدن به پارک گوزن سفید بودند. در فصل دوم، وقایع دشمنی بین حیوانات و روباهی آبی به نام صورت‌زخمی، همسر و توله‌شان روایت می‌شد و در فصل سوم، شاهد حمله موش‌ها به پارک گوزن سفید و تلاش حیوانات در مبارزه با آنها بودیم. گوزن سفید،(با عنوان انگلیسی: The Animals of Farthing Wood) به معنای حیوانات جنگل فارتینگ، یک مجموعه کارتونی بریتانیایی بود که به سفارش اتحادیه پخش برنامه‌های اروپایی بین سال‌های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۵ و بر اساس مجموعه‌ کتاب‌هایی از نویسنده انگلیسی کالین دن به کارگردانی فیلیپ لکلرک و الفین لوید جونز تولید شد.