مهار آتش‌سوزی انبار

مهار آتش‌سوزی انبار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، آخرین جزئیات آتش‌سوزی خیابان شهید رجایی را شرح داد.

جلال ملکی دراین باره به جام‌جم گفت‌: ساعت 18و45 دقیقه عصر پنجشنبه وقوع آتش‌سوزی گسترده درمجتمعی که چند انبار داشت به آتش‌نشانی گزارش شد و آتش‌نشانان ۵ ایستگاه آتش‌نشانی به آنجا اعزام شدند. آنها مشاهده کردند که دو انبار هر کدام به وسعت ۵۰۰ متر آتش گرفته‌اند. همچنین در فضای باز مقابل آن مقدار زیادی کارتن و لوازم یدکی دوچرخه نگهداری می‌شد که کاملا شعله‌ور بود.وی ادامه داد: آتش‌نشانان با کنترل آتش از سرایت آن به سایر انبارها جلوگیری کردند. در یکی از انبارهایی که شعله‌ور بود، انفجار‌های بسیاری رخ داد زیرا گفته می‌شد در این محل اسپری و افشانه نگهداری می‌شده و سقف نیز تقریبا ریخته بود. همچنین چند کانتینر در محوطه وجود داشت که یکی از آنها سوخته بود. بعد از ساعاتی این عملیات پایان گرفت، هر چند خسارت‌های مالی برجای گذاشت اما کشته و مصدومی نداشت. 

قتل کارگری در قهوه‌خانه 
مردجوانی که از کارگر جدید محل کارشان در قهوه‌خانه کینه به دل گرفته و گمان می‌کرد او باعث اخراجش شده مرتکب قتلش شد‌. 
به گزارش تسنیم، بیست و هشتم فروردین‌ ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در قهوه‌خانه‌ای در شهر ری به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش شد. همزمان با حضور تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران به آنجا معلوم شد که جسد متعلق به یک تبعه افغانستان است و براثر ضربه چاقو که به گلویش اصابت کرده به قتل رسیده است. بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد قاتل پس از ارتکاب جنایت تمام قلیان‌های موجود در قهوه‌خانه را شکسته است.‌‌ماموران در بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته آنجا پی بردند کارگر قبلی قهوه‌خانه به نام مــالک با نقشه قبلی از در ورودی وارد و پس از چند دقیقه‌ با لباس و دست های خونی از محل جنایت خارج شده است. این در حالی بود که مالک قهوه‌خانه نیز در جریان تحقیقات گفت‌: مــالک را که پیش‌تر اینجا کار می‌کرد به دلیل‌ مشکلاتی که داشت، اخراجش کردم و مقتول از فردای آن روز در قهوه‌خانه مشغول به کار شد که مــالک کینه او را به دل گرفت و به قتلش رساند. تحقیقات برای دستگیری کارگر اخراجی مرتکب قتل ادامه دارد‌. 

مرگ مشکوک قاضی سابق
پیکر قاضی سابق بابلی در شهرستان آمل، در حالی کشف شد که مرگ او مشکوک است. 
به گزارش روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، پیکر این قاضی سابق شهرستان بابل در شهرستان آمل کشف شده است. مرگ او مشکوک بوده و قرار است پزشکی قانونی درباره آن اعلام نظر کند.  این گزارش حاکی است، مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بود که سال گذشته بازنشسته شد.

زنی، شوهر سابقش را کشت
زنی در جریان اختلاف قدیمی با شوهر سابقش او را با ضربه‌های چاقو به قتل رساند. 
سرهنگ سعید یوسفی فعال، فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل در این باره به سایت پلیس گفت‌: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی شهر اردبیل ماموران کلانتری ۱۶ سبلان برای بررسی ماجرا به آنجا اعزام شدند. در جریان تحقیقات معلوم شد دو نفر که پیش از این زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد به ضرب و جرح یکدیگر اقدام کردند.وی با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن دیگر طرف درگیری بیان کرد: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت‌های وارده فوت شد. زنی که همسر سابق او بود و جنایت را رقم زده بود تحت تعقیب پلیس بود که در کمتر از ۲۴ ساعت در مخفیگاهش در اطراف اردبیل شناسایی و بازداشت شد. در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

جنایت، پایان اختلاف مالی
مرد ۳۴ ساله که درپی اختلاف ملکی فردی را کشته و گریخته بود، بازداشت شد. 
سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی تالش در استان گیلان در این باره به سایت پلیس گفت‌: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش تحقیقات پلیسی در این رابطه آغاز شد‌. ‌وی افزود: در جریان تحقیقات پلیسی معلوم شد که قاتل به علت اختلافات ملکی با استفاده از سلاح شکاری آن مرد را به قتل رسانده است .قاتل در کمتر از پنج ساعت فرار در حالی که به یکی از استان‌های همجوار گریخته بود، شناسایی و دستگیرشد.