رحمتی جواب باشگاه را نمی‌دهد!

آبی‌ها به‌دنبال تمدید قرارداد با مرد شماره یک

رحمتی جواب باشگاه را نمی‌دهد!

مهدی رحمتی دروازه‌بان با تجربه استقلال، در آستانه تمدید قرارداد با باشگاه قرار دارد. البته او به سختی جواب تماس مسؤولان این باشگاه را می‌دهد. دلیل هم از نظر او كاملا موجه است. مهدی رحمتی توقع داشت جزو اولین بازیكنانی باشد كه به او پیشنهاد تمدید قرارداد می‌دهند. باشگاه اما این پیشنهاد را با تاخیر به او داد. مهدی به نزدیكانش گفته: «پیشنهادی به من نداده‌اند» ولی علی خطیر معاون ورزشی باشگاه اعلام كرد این اتفاق رخ داده و در تلاش هستند تا قرارداد مهدی رحمتی را دو فصل دیگر تمدید كنند. امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال قدرتی در داخل تیم ندارد. در فصل گذشته لیگ برتر مشخص شد او وجه مدیریتی خود را از دست داده چراكه بازیكنان بارها او را دروغگو خطاب كردند. فتحی می‌داند اگر مهدی رحمتی بخواهد، بازیكنان از او حمایت می‌كنند. رحمتی رابطه نزدیكی با اكثر بازیكنان دارد و اگر خواسته‌ای داشته باشد، آنها اجابت خواهند كرد. فتحی هم با خودش فكر می‌كند چرا این كار سخت را به‌عهده رحمتی نگذارد و با تمدید قرارداد او، مدیریتش را در باشگاه آسان‌تر نكند؟ به همین خاطر به كاپیتان پیشنهاد تمدید قرارداد داده ولی نكته اینجاست كه مهدی به‌خاطر دلخوری فعلا درست و حسابی جواب تماس آنها را نمی‌دهد.
رحمتی البته یك چیز را به‌خوبی می‌داند؛ این‌كه هواداران دوست ندارند او بماند. در هفته‌های آخر فصل طرفداران استقلال تا توانستند علیه رحمتی شعار دادند. در این بین بعضی از استقلالی‌ها اعتقاد داشتند رفتن رحمتی به نفعشان است تا این‌كه بخواهد در این باشگاه بماند. هاشم بیك‌زاده آخرین كسی بود كه نسبت به این مساله واكنش نشان داد و گفت با جوی كه در فضای مجازی و در بین هواداران استقلال می‌بیند، بهتر است رحمتی این باشگاه را ترك كند. مهدی اما به خوبی می‌داند اگر از استقلال برود دیگر امكان بازگشتش به این باشگاه وجود ندارد. او در حال حاضر با پیشنهاداتی روبه‌روست و مدیران باشگاه هم نگران هستند اگر این بازیكن برود، مبادا دیگر بازیكنان هم از تیم جدا شوند.
حسینی واقعا می‌رود؟
اما نكته مهمی كه در این ماجراها وجود دارد، بلاتكلیفی حسینی در استقلال است. دیروز اكثر رسانه‌ها به جدایی این بازیكن از استقلال اشاره كردند. حتی بعضی رسانه‌ها اعلام كردند او بعد از بازی كره‌جنوبی خداحافظی رسمی خود را از این باشگاه اعلام كرد. با این حال باید منتظر ماند چراكه حسینی پیش از این هم چند بار تا آستانه جدایی رفت و برگشت. در حال حاضر منصوریان به‌شدت حسینی را برای ذوب‌آهن می‌خواهد. او بازیكنی است كه پیشنهادات زیادی دارد. پیشنهادات مالی بعضی از باشگاهها به او بهتر از استقلال است. و هیچ بعید نیست او به باشگاه دیگری برود، مخصوصا حالا كه مهدی رحمتی ماندنی است.