حق با شماست

حق با شماست

#اجاره-بها
مسرور از تهران:
 قیمت مسکن در تهران کمی کاهش‌داشته اما نرخ اجاره‌ها در پایتخت سر به فلک کشیده است. از مسوولان صنف املاک و مستغلات تقاضای رسیدگی داریم.

#ترافیک-اسلامشهر
شیرزاد از اسلامشهر:
 در ورودی و خروجی دارالسلام اسلامشهر به علت تخلف بعضی از رانندگان پنجشنبه‌های هر هفته ترافیک بسیار سنگینی ایجاد می‎شود. از پلیس راهنمایی‌ورانندگی درخواست می‌شود به این منطقه از اسلامشهر رسیدگی ویژه‌ای کنند.

#نظارت-میوه
غلامپور از تهران:
 بسیاری از میوه‌فروشی‌های بالای‌شهر قیمت‌های مصوب را رعایت نمی‌کنند و اقلام مصرفی را گران‌تر از نرخ اتحادیه به فروش می‌رسانند. چرا ناظرین اتحادیه‌ها دراین‌باره کاری انجام نمی‎دهند؟

#تعزیرات-پوشاک
زندی از تهران:
سازمان تعزیرات چرا به نرخ‌های فروشندگان پوشاک ورود پیدا نمی‌کند؟ این افراد با هر سودی که دوست دارند اجناس خود را به فروش می‌رسانند و گاهی سودی 50درصدی نیز از مشتریان دریافت می‌کنند.

#کرایه-‌تاکسی
صائبی از تهران:
 کرایه حمل‌ونقل تاکسیرانی منطقه چهاردانگه اسلامشهر به مترو آزادگان دو برابر شده. مگر قرار نبود فقط 25درصد کرایه‌ها افزایش پیدا کند؟

#سهام-عدالت
حیدری از تهران:
 با وجود اعلام دولت مبنی بر پیگیری سهام‌عدالت وراث از طریق دفاتر پیشخوان دولت ولی این دفاتر از مسدود‌بودن سایت سهام‌عدالت خبر می‌دهند. برای رسیدگی به سهام‌عدالت وراث باید چه کار کرد؟

#واحدهای-‏تولیدی
قویدل از تهران:
با وجود ثبات و حتی کاهش قیمت دلار ولی بسیاری از واحدهای تولیدی و خدماتی اجناس خود را گران کرده‏اند. به نظر می‌رسد سوءمدیریت علت اصلی آشفتگی بازار است.

#شهردای-منطقه 13
اسکندری از تهران:
 از شهرداری محترم منطقه13 تقاضا دارم شمال خیابان پیروزی را ساماندهی کند زیرا به دلیل عدم‌عقب‌نشینی چند واحد اداری، تجاری و مسکونی این قسمت از خیابان با مشکل عبورومرور وسایل نقلیه مواجه است و در ساعاتی از روز شاهد ترافیک شدید هستیم.