ورود پلیس به ماجرای ادعای تبعه چینی

ورود پلیس به ماجرای ادعای تبعه چینی


جنجال فیلم‌های تبعه چینی در کنار دختران ایرانی در فضای مجازی، باعث شد پلیس وارد عمل شود و پرونده‌ای برای رسیدگی تشکیل شود.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، این تبعه چینی که هیچ اطلاعاتی از خود منتشر نکرده، مدتی است فیلم‌هایی از روابط خود با دختران ایرانی را در یوتیوب منتشر می‌کند.
فیلمی‌هایی که به نظر می‌آید مخفیانه و بدون رضایت از دختران گرفته شده‌است. مرد چینی مدعی شده در ایران حضور دارد و دختران ایرانی او را به خانه‌شان دعوت و از او پذیرایی
می‌کنند.
او در فیلم‌هایی که منتشر کرده، دختران ایرانی را دروغگو خطاب کرده و می‌گوید: دختران ایرانی اعتقاد دارند او خسیس است.
این در حالی است که اغلب دخترانی که او فیلم‌هایشان را منتشر کرده، زیر 20 سال سن دارند و از سوی این فرد فریب‌خورده و در دام او گرفتار شده‌اند. به طوری که پس از انتشار این فیلم‌ها برخی کاربران دختر، در کامنت‌هایی خطاب به او گفتند، کارش غیر‌اخلاقی بوده و نباید این فیلم‌ها منتشر می‌شد.  انتشار این فیلم‌ها، با واکنش کاربران فضای مجازی به‌خصوص ایرانیان همراه بود و خواستار برخورد جدی با این فرد شدند. با افزایش واکنش‌ها، مرد چینی فیلم‌هایش را حذف و از ایرانیان عذرخواهی کرد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا هم عصر دیروز از تشکیل پرونده‌ای در‌خصوص ادعای این تبعه خارجی و بررسی صحت و سقم آن توسط پلیس خبر داد.
سرهنگ سید‌احمد خسروی در‌خصوص جزئیات این خبر گفت: تصاویری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر این که یکی از اتباع بیگانه مدعی شده‌است با کاربران ایرانی ارتباط نامتعارف
دارد.  با توجه به انتشار وسیع این تصاویر در فضای سایبر بسیاری از هموطنان و اصحاب رسانه خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات ناجا اظهار کرد: پرونده‌ای تحت همین عنوان به صورت مشترک در دو پلیس تخصصی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در رابطه با پیگیری و مشخص شدن صحت و سقم این موضوع تشکیل شده‌است.
وی عنوان کرد: پس از مشخص شدن ابعاد ماجرا موضوع به‌سرعت اطلاع‌رسانی خواهد شد.