کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

سه مظنون در ارتباط با قتل مرد جوان در مسیر راه‌آهن گرگان بازداشت شدند و تحقیقات از آنها ادامه دارد. ساعت 6 صبح هفتم خرداد امسال جسد مردی در جاده روستایی هاشم‌آباد گرگان، در مجاورت مسیر راه‌آهن كشف شد. ماموران برای بررسی ماجرا به آنجا اعزام شدند كه در بررسی‌های اولیه معلوم شد که وی براثر شلیك گلوله سلاح شكاری به قتل رسیده است.
 در جریان تحقیقات خانواده مقتول شناسایی شده و هویت وی فاش شد. تحقیقات برای دستگیری عامل یا عاملان جنایت آغاز شد تا این‌كه پلیس بعد از چند روز سه مرد را به عنوان مظنون بازداشت كرد. تحقیقات از آنها برای رازگشایی این قتل
 ادامه دارد.
تصادف خودرو سواری پراید بادرخت كنار جاده، جان مادر جوان و كودكش را گرفت. دیروز تصادف رانندگی در محور قائم‌شهر به ساری، حوالی روستای ماهفروجك به پلیس گزارش شد.
ماموران در محل حاضر شده و پی بردند خودروی پراید با درخت كنار جاده برخورد كرده و دو نفر از سرنشینان آن که مادر و كودك شش‌ساله‌اش بوده‌اند، فوت شده‌اند و راننده خودرو هم مصدوم شده است. بی‌احتیاطی و ناتوانی راننده پراید در کنترل وسیله نقلیه، دلیل این حادثه مرگبار معرفی شده است.
تصادف پژوپارس با سواری جك، سه كشته و یك مصدوم برجای گذاشت. این حادثه در محور مواصلاتی كازرون رخ داد و در اثر این حادثه راننده هر دو خودرو و یكی از سرنشینان پژو فوت شدند و دیگر سرنشین مصدوم، راهی بیمارستان شد.
علت این تصادف تجاوز به چپ از سوی راننده پژو بوده است.
گازگرفتگی در روستای سلطان‌آباد شهرستان اردبیل، باعث مرگ مادر و پسر هشت‌ساله‌اش شد. وقوع این حادثه گازگرفتگی در روستای سلطان‌آباد شهرستان اردبیل، به كلانتری ۱۶ سبلان گزارش شد. زمانی كه ماموران و اورژانس در محل حاضر شدند، مشخص شد كه زنی 31 ساله و پسر هشت ساله‌اش براثر گازگرفتگی فوت شده‌اند. شواهد نشان می‌داد كه نشت گاز از آبگرمكن بدون دودكش باعث مرگ این دو نفر شده است.
تحقیقات پلیس زنجان روی پرونده شهادت دو محیط‌بان نشان داد یكی از متهمان مرتكب قتل شده و پرونده او به‌زودی به دادگاه ارسال خواهد شد.
مهدی مجلل و میكائیل هاشمی، شانزدهم فروردین امسال هنگام عملیات تعقیب و گریز شكارچی خاطی و غیرمجاز در منطقه حفاظت‌شده فیله خاصه زنجان بودند كه هدف تیراندازی شكارچیان قرار گرفته و به شهادت رسیدند.
با شهادت دو محیط‌بان و درپی تحقیقات پلیسی، متهمان بازداشت شدند. تحقیقات از دو متهم ادامه داشت تا این‌كه سرانجام یكی از آنها به قتل اعتراف كرد و گفت هردو محیط‌بان را خودش به شهادت رسانده و همدستش نقشی نداشته  است. پرونده با صدور جلب به‌دادرسی برای متهم به قتل از دادسرا به دادگاه ارسال شد تا او به اتهام دو قتل محاكمه‌شود.
دختر جوان برای این‌كه پول رمال را بپردازد، از حساب پدرش سرقت می‌كرد. مردی باحضور در پلیس فتای استان آذربایجان‌شرقی شكایت كرد كه فرد ناشناسی به حساب بانكی‌اش نفوذ و 83 میلیون تومان طی چند مرحله برداشت كرده  است.  تحقیقات پلیسی در این باره  ادامه داشت تا این‌كه معلوم شد پول‌های سرقتی از وی به چند حساب واریز شده است. در ادامه ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند كه نشان می‌داد فرد برداشت‌كننده، دختر شاكی بوده و به صورت اینترنتی پول‌ها را سرقت و به حساب دیگران واریز كرده است.
با احضار او به پلیس فتا و تحقیقات از وی مشخص شد كه در كانال تلگرامی با فرد رمالی آشنا شده و بعد از آن‌كه اعتمادش به او جلب شده، رمال ادعا كرده كه او و زندگی‌اش طلسم شده‌اند و برای رهایی از آن، دریافت نسخه‌های خوشبختی و باطل شدن طلسم، باید پول زیادی بپردازد. دختر جوان هم فریب خورده و چون پول كمی داشته، به حساب بانكی پدرش دستبرد زده و با فعال كردن رمز دوم، پول‌های او را غیرقانونی برداشت و به حساب‌های رمال واریز كرده است.