همکاری رحیم و هاتاوی

همکاری رحیم و هاتاوی


طاهر رحیم، آن هاتاوی، ماریزا تومی و متیو برادریک بازیگران «او به سمت من آمد» هستند. خط اصلی داستان فیلم، بازگوکننده زندگی چند نسل مختلف است که به نوعی سرنوشت‌شان با یکدیگر گره می‌خورد. فیلم حال و هوایی کمدی رمانتیک دارد و تصویری جدید از هاتاوی و رحیم به نمایش می‌گذارد. ربکا میلر، کارگردانی این کمدی رمانتیک را به‌عهده دارد.
سازندگان فیلم می‌گویند داستان خود را به زبانی مدرن و جوان‌پسند تعریف خواهند کرد. داستان «او به سمت من آمد» در شهر نیویورک اتفاق می‌افتد و در یک آپارتمان رخ می‌دهد. اهالی این آپارتمان را افرادی با مشاغل مختلف و سنین متفاوت تشکیل می‌دهند. دغدغه‌های این آدم‌های ناجور در مواجهه با یکدیگر، باعث خلق حوادثی کمدی می‌شود و یک پایان غیرقابل تصور را شکل می‌دهد.
بحث تولید «او به سمت من می‌آید» از سال 2017 مطرح بوده است. در آن زمان قرار بود نیکول کیدمن، استیو کارل و امی شومر نقش‌های محوری داستان فیلم را به‌عهده بگیرند. با گذشت زمان، این بازیگران از همکاری با پروژه انصراف دادند. ربکا میلر کارگردان فیلم از جمله هنرمندان مستقل سینمای آمریکاست که جوایزی از جشنواره‌هایی چون ساندنس گرفته‌است./ موویز