مرور آثار جواد عزتی در شبکه نمایش

مرور آثار جواد عزتی در شبکه نمایش

مرور آثار جواد عزتی و فیلم‌های امیدبخش و انگیزشی، در جدول پخش این هفته شبکه نمایش قرار گرفته است.
به گزارش شبکه نمایش، در هفته پیش رو، شبکه نمایش فیلم‌های جواد عزتی را در بخش صحنه‌گران (مرور آثار) و فیلم‌های با موضوع انگیزشی را روی آنتن خواهد برد. این فیلم‌ها به تفکیک ساعت پخش این‌گونه هستند:
ساعت ۱۳: فیلم و تله‌فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۲۲ تا جمعه ۲۸ خرداد به ترتیب بازی دو نفره، سایه پدر، پسر ارشد من، شوق هنگام، سجل، باجناق‌ها و خانه‌ای کنار ابرها است.
ساعت ۱۹: فیلم‌های امیدبخش و انگیزشی، موضوعی است که این هفته شبکه نمایش به آن می‌پردازد و به ترتیب در طول هفته این عناوین پخش خواهند شد: مریم و میتل، بهترین بازی دنیا، مناظره، در جستجوی خوشبختی، میلیونر زاغه‌نشین، کارآموز، ادی عقاب آسمان‌ها.
ساعت ۲۱: جواد عزتی، بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد ۱۳۶۰ است. وی تاکنون سه بار نامزد دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر بوده و برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در جشن حافظ برای بازی در فیلم «ماجرای نیمروز» است.
منتخب فیلم‌های این بازیگر محبوب این هفته از شبکه نمایش به این ترتیب پخش می‌شوند: فرشته‌ها با هم می‌آیند، وقت بزرگ شدنه، تنگه ابوقریب، طلا و مس، تگرگ و آفتاب، آینه بغل و زاپاس.
ساعت ۲۳: فیلم‌های ساعت ۲۳ شبکه نمایش این هفته از شنبه تا جمعه این‌گونه خواهد بود: زندگی وسلی دیدز، سر به مهر، هتل نقاب‌پوشان، تیم امنیت، تصویر ذهنی، شجاع دل، وقتی آنها ما را می‌بینند.
ساعت یک بامداد: فیلم‌های بخش سینمای کلاسیک شبکه نمایش که به مرور آثار سینمای کلاسیک جهان می‌پردازد هفته پیش رو به این ترتیب خواهد بود: تختخواب سحرآمیز، روزی که زمین از حرکت ایستاد، آماتور، راز سوم، دنیای آپو، مردم معمولی، دی دی کارشناس می‌شود.