مهم‌ترین گاف‌های نتانیاهو در یك نگاه

مهم‌ترین گاف‌های نتانیاهو در یك نگاه


در ابتدای سال 2020 میلادی و در جریان نشست كابینه رژیم صهیونیستی، نتانیاهو با انتشار ویدئویی مدعی شد كه در ایران، اجساد قربانیان ویروس كرونا در زباله‌ها دفن می‌شود! چند ساعت بعد از جلسه مزبور، دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام كرد كه ویدئو پخش‌شده در نشست كابینه توسط نتانیاهو، هیچ ارتباطی به ایران یا بحران شیوع ویروس كرونا نداشته است، بلكه ویدئویی مربوط به یك سریال منتشرشده در سال ۲۰۰۷ بوده است.
نتانیاهو در سال 2019 میلادی و در یك نشست عمومی، تصویر چند فروند از موشك‌های بالستیك ساخت ایران را به نمایش گذاشته و سپس بدون ارائه هرگونه سند معتبری، ادعاهایی بی‌اساس را علیه توان موشكی كشورمان مطرح می‌كرد. اما تصویری كه نتانیاهو نمایش داد، در واقع سه فروند موشك قدر اف، قیام و شهاب 3 بود و بالای هر موشك به طور جداگانه نام و برد آن موشك نوشته شده بود.
در سال 2015 میلادی، بنیامین نتانیاهو در جریان بازدید از یگان‌های ارتش صهیونیستی مستقر در نوار مرزی، گاف عجیبی داد كه دستمایه تمسخر در شبكه‌های اجتماعی شد. بر این اساس، تصویری از وی در حین بازدید از نوار مرزی در یكی از رسانه‌های صهیونیستی منتشر شد كه با یك دوربین «بسته» به نوار مرزی نگاه می‌كند.