کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

فردی که پسر 14‌ساله‌ای را به قتل رسانده و متواری بود، بازداشت شد.
ساعت ۱۸ و ۲۳ دقیقه ‌بیست و سوم خرداد امسال وقوع نزاع و درگیری در پارک ریاضیات کرمان به پلیس گزارش شد‌. ‌ماموران کلانتری 11 به محل اعزام شدند و پی بردند پسری 14‌ساله با ضربه چاقو زخمی شده و قاتل 25‌ساله فرار کرده است‌. ‌درادامه پسر زخمی‌ روز بعد در بیمارستان فوت شد. متهم به قتل که فراری بود سرانجام بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد.
مردسابقه‌دار که با همدستی دو نفراز دوستانش ‌تحت پوشش مسافربر افراد مسافر را زخمی و اموالشان را سرقت می‌کردند در شکار آخر عکاسی را به دام انداختند.
 از چندی پیش شکایت‌هایی در دستور کار پلیس آگاهی تهران ‌قرار گرفت که نشان می‌داد سه جوان تحت پوشش جا‌به‌جایی مسافران آنها را ربوده و با زخمی کردن برخی از مالباختگان ازجمله مرد عکاس‌، پول‌، ‌گوشی تلفن همراه ‌و اموالشان را ‌سرقت می‌کنند. ‌
در تحقیقات پلیسی ‌معلوم شد گوش‌یکی از سارقان فراری‌ شکسته و یک خالکوبی در میان دو انگشت شست و اشاره‌اش داشته است‌. تحقیقات ادامه داشت تا این‌که رد متهم به دست آمد و معلوم شد او سابقه مواد‌مخدر داشته است‌. با ادامه تحقیقات او و دو همدستش بازداشت شدند. با تحقیق از متهمان معلوم شد که آنها تاکنون از 20 نفرسرقت و برخی از جمله همین عکاس را با چاقو زخمی کرده‌اند.
همچنین مشخص شد که متهمان ابتدا با خودروهای سرقتی مسافر سوار کرده و با زخمی کردن آنها با چاقو، پول و اموالشان را سرقت می‌کردند. ‌در برخی از موارد هم خودشان به عنوان مسافر سوار شده و با تهدید راننده‌ها آنها را بیرون انداخته و خودروهایشان را سرقت می‌کردند. ‌تحقیقات از متهمان در پلیس آگاهی ادامه دارد‌.