اكبر اختلال روانی دارد، همسرش كندذهن است

عاملان جنایت اكباتان صحنه‌ قتل‌ها را بازسازی كردند

اكبر اختلال روانی دارد، همسرش كندذهن است

والدین بابك، كارگردان کشته‌شده به خانه‌شان در محله اكباتان منتقل‌شده و دركمال خونسردی صحنه سه قتل را بازسازی كردند. این در حالی است كه كارشناسان پزشكی قانونی اعلام كردند آنها جنون ندارند.
به گزارش خبرنگارجام‌جم، اكبر خرمدین و همسرش سال90 داماد خانواده، سال97 دخترشان و شامگاه بیست‌وپنجم اردیبهشت امسال پسر 47ساله‌شان به‌نام  بابك خرمدین را كه كارگردان سینمای ایران بود به قتل رساندند. آنها هرسه را به یك شیوه با قرص بیهوش كرده و بعد از خفه كردن‌شان اجساد را تكه‌تكه كردند.
 متهمان چند جلسه تحت بررسی تیم‌های كارشناسان روان‌شناسی قرار گرفتند تا این‌كه كارشناسان پزشكی قانونی در نظریه‌ای اعلام كردند متهمان دارای اختلال‌های روانی هستند اما در زمان ارتكاب قتل‌ها از قوه تمییز و تشخیص برخوردار بودند. بر اساس این گزارش، اكبر اختلال روانی دارد و همسرش هم كندذهن است.
30روز بعد از دستگیری متهمان، ساعت11صبح دوشنبه بیست و چهارم خرداد امسال،آنها از سوی مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران و محمدجواد شفیعی، بازپرس جنایی به محل ارتكاب قتل‌ها که اکباتان بود، منتقل شدند. هیچ‌گونه ناراحتی و احساس پشیمانی در چهره دو متهم نبود و با خونسردی نحوه سه قتل را تشریح كردند. آنها ابتدا قتل داماد و دخترشان را بازسازی كردند ونشان دادند چطور آبگوشت و کله‌پاچه مسموم را به آنها داده‌اند و بعد از كشتن  آن دو، اجساد را در حمام مثله كردند. بعد نوبت به قتل پسر 47ساله‌شان،بابك رسید. اكبر عامل جنایت‌ها گفت: وقتی بابك غذای مسموم را خورد، چهاردست و پا سمت آشپزخانه رفت كه همان موقع با چاقو ضربه‌هایی به وی زدم كه فوت شد. به كمك همسرم جسد او را به داخل حمام خانه كشاندیم و با اره و چاقو تکه‌تکه كردم و بعد در چمدان‌ها گذاشتیم.
بازسازی صحنه قتل‌ها در خانه وحشت، پنج‌ساعت به طول انجامید و بعد از آن زوج متهم به پلیس آگاهی انتقال یافتند.