لواندوفسکی جواب مسی را داد

لواندوفسکی جواب مسی را داد


بعد از اتمام مراسم امسال توپ طلا و اعطای آن به لیونل مسی با آن همه جنجال و حاشیه، خیلی‌ها منتظر واکنش روبرت لواندوفسکی بودند که در مقایسه با مسی سال درخشان‌تری را پشت سر گذاشته است. حالا ستاره
33 ساله بایرن مونیخ بعد از یک هفته در مورد این مراسم و توپ طلای آن صحبت کرد.
او در مصاحبه با یک برنامه تلویزیونی در کشورش لهستان، احساسات حقیقی خود پس از شکست در رقابت برای فتح توپ طلا را این طور بیان کرد: « ناراحت هستم. چیزی برای مخفی کردن ندارم. نمی‌توانم بگویم راضی هستم زیرا دقیقا قضیه برعکس است. احساس نارضایتی دارم چون به کسب جایزه خیلی نزدیک بودم. البته به بازی کردن لیونل مسی و تمام دستاوردهایی که داشته احترام می‌گذارم اما این حقیقت که من توانستم با او رقابت کنم، نشان می‌دهد در چه سطحی از بازی بودم. »
لیونل مسی پس از فتح توپ طلای 2021 گفت لواندوفسکی شایسته تمجید است و باید توپ طلای 2020 به او می‌رسید چون شایستگی‌اش را داشت. او به فرانس فوتبال پیشنهاد کرد که توپ طلای 2020 را به لواندوفسکی بدهند؛ چیزی که بسیاری از فوتبال‌دوستان دنیا با آن موافق هستند. مهاجم لهستانی بایرن مونیخ در واکنش به این حرف‌های مسی گفت: راستش را بخواهید صحبت‌های مسی را دوست داشتم اما امیدوارم این یک بیانیه صادقانه از طرف یک بازیکن بزرگ باشد، نه فقط کلماتی بی‌ارزش.