زلاتان ابراهیمویچ به عنوان رئیس جام‌جهانی منصوب شد

زلاتان ابراهیمویچ به عنوان رئیس جام‌جهانی منصوب شد

تاج روی سر ایبو جام‌جهانی «کینگز لیگ» توسط جرارد پیکه، ستاره پیشین بارسلونا و تیم ملی فوتبال اسپانیا راه‌اندازی شد که دارای قوانین متفاوتی نسبت به فوتبال بود. این بار در مکزیک نیز از ایده جالب پیکه پیروی شده و ۳۲ تیم از ۵ تا۲۰خرداد 1403 به رقابت می‌پردازند.

۱۰تیم از لیگ کینگز آمریکا، ۱۰ تیم از اسپانیا و ۱۲ تیم مهمان در این مسابقات شرکت می‌کنند و زلاتان ابراهیموویچ، اسطوره سوئدی فوتبال جهان نیز ریاست این تورنمنت را به عهده دارد. این مسابقات در دو نیمه ۲۰ دقیقه‌ای با حضور تیم‌های هفت نفره برگزار می‌شود و تعداد تعویض‌ها برای هر تیم نامحدود است. کارت زرد و قرمز مانند فوتبال وجود دارد و قانون آفساید نیز برقرار است.

پای رومن پولانسکی فیلمساز برنده اسکار باردیگر به دادگاه باز شد

محاکمه متجاوز

فلاکت رومن پولانسکی تمامی ندارد، پولانسکی فیلمساز برنده اسکار به اتهام تجاوز به یک نوجوان در سال ۱۹۷۳ با محاکمه مدنی در لس‌آنجلس روبه‌رو خواهد شد. گلوریا آلرد که پیش از این وکالت قربانیان جفری اپستین و بیل کازبی را بر عهده داشته، در یک کنفرانس مطبوعاتی تایید کرد که یک قاضی، دادگاه پولانسکی را برای ماه اگوست ۲۰۲۵تعیین کرده است. پولانسکی ۹۰ساله، پس از اعتراف به تجاوز جنسی به سامانتا گیمر ۱۳ساله درسال۱۹۷۷، ده‌ها سال است که ازایالات متحده فرار کرده است.محاکمه لس‌آنجلس در حالی برگزار می‌شودکه پولانسکی درفرانسه به اتهام بدنام کردن یک بازیگر بریتانیایی که ادعا می‌کرد از او سوء‌استفاده کرده است نیز محاکمه می‌شود.

دونالد ترامپ رسما نامزد حزب جمهوریخواه آمریکا شد

بازگشت دیوانه

دونالد ترامپ رسما به انتخابات آمریکا واردشد ودیروز خبرآمد اوبه طوررسمی نامزد جمهوریخواهان در انتخابات سال آینده آمریکا شده است. حالا دونالد ترامپ با رسیدن به امتیاز مورد نیاز برای نامزدی جمهوریخواهان، خود را برای رقابت نهایی با بایدن آماده می‌کند. از سوی دیگر جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا سه‌شنبه شب (به وقت محلی) با پیروزی در انتخابات مقدماتی ایالت جورجیا، به طور رسمی نامزد منتخب حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا شد. با این حساب باید منتظر دوگانه تکراری بایدن و ترامپ در انتخابات سال آینده باشیم، آن هم در کشوری که خود را مهد دموکراسی می‌نامد.