«بدل» در راه آنتن

«بدل» در راه آنتن

شنیده‌ها حاکی از آن است که سریال «بدل» به‌زودی راهی آنتن خواهد شد.علیرضا مسعودی این سریال را ساخته است و همچون کارهای دیگر خودش «بدل» را هم به نگارش درآورده و در 26 قسمت آماده پخش خواهد شد.

شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق از جمله بازیگران این سریال هستند. چند بازیگر جدید هم معرفی می‌شوند. سریال بدل، ماجرای تحول انسان را در فضایی طنز به نمایش درمی‌آورد.علیرضا مسعودی معروف به علی مشهدی، بازیگر و نویسنده مجموعه‌های طنز است که در چند سال اخیر بیشتر خودش کارگردان آثار و نوشته‌هایش بوده است.مسعودی نوشتن را به‌صورت حرفه‌ای با متن‌های طنز چند آیتم از برنامه «ساعت خوش» در سال ۱۳۷۴ آغاز کرد و «کوچه اقاقیا» و «قرارگاه مسکونی» از مهم‌ترین آثار وی در حوزه نویسندگی مجموعه‌های تلویزیونی بوده است.او همچنین کارگردانی سریال‌های «آخر خط» و «نوروز رنگی» را در سال‌های اخیر به‌عهده داشته است.

«به افق فلسطین» بر خط می‌شوند
عوامل برنامه «به افق فلسطین» شبکه افق امروز سه‌شنبه از ساعت 9 با حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان ۱۶۲ رسانه ملی به صورت زنده و مستقیم به سؤالات مخاطبان پاسخ می‌دهند. به افق فلسطین، یکی از برنامه‌های شبکه افق است که با هدف بررسی وقایع اخیر فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی به شکل زنده پخش می‌شود. این برنامه از همان روز آغاز درگیری‌ها تلاش کرد آخرین اطلاعات و اخبار را در اختیار مخاطبان قرار دهد. آنچه به افق فلسطین را در بدو شروع مورد توجه قرار داد، اعلام رسمی موضع ایران در قبال رژیم صهیونیستی بود. گفته‌های امیرعبداللهیان بازتاب فراوان در رسانه‌های داخلی و خارجی داشت و باعث شد رسانه ملی و به‌طور مشخص شبکه افق تبدیل به مرجع شود. این برنامه در روزهای نخست به شکل اختصاصی با خبرنگار خود در غزه مصاحبه تصویری انجام داد و او از شرایط و حس و حال مردم گفت. تصاویر اعتراضات مردم کشورمان و دیگر کشورها به همراه آنچه در غزه می‌گذشت نیز به شکل همزمان و در چند قاب روی آنتن شبکه افق رفت.

همراه همیشگی صدا 
رادیو، برنامه‌های خاطره‌انگیز و با قدمت فراوان دارد در این میان  «صبح جمعه با شما» از برنامه‌های قدیمی و نوستالژیکی است که قبلا با نام جمعه ایرانی نیز میان مردم شناخته می‌شد. چهره‌هایی همچون زنده‌یاد منوچهر نوذری، اصغر سمسارزاده، علیرضا جاویدنیا و...  برخی از هنرمندان این برنامه در طول سال‌های حیات طلایی آن هستند.