«اخاذی» در شبکه یک سیما!

«اخاذی» در شبکه یک سیما!

فیلم سینمایی «اخاذی» با گویندگی ۲۱نفر ازگویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما دوبله شد. این سینمایی در گونه جنایی و هیجانی محصول آرژانتین درسال۲۰۲۳قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی سعید شیخ‌زاده وصدابرداری آن به عهده بهزاد توکلی بوده است.رضا آفتابی،رضا الماسی، مریم جلینی، ارسلان جولایی،محمدرضا حسینیان،حسین بیگی،مریم رادپور،آرزو روشناس،افشین زی‌نوری،لادن سلطان‌پناه،ابوالفضل شاه‌بهرامی،پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، کوروش فهیمی،شروین قطعه‌ای،حسن کاخی، نسرین کوچک‌خانی، اکبر منانی، علی همت مومیوند، صنم نکواقبال و سعید شیخ‌زاده صداپیشه‌های این اثربوده‌اند.خلاصه روایت این اثرازاین قراراست که الخاندرو، یک خلبان است که به شکلی ناخواسته وبه خاطر یک تصمیم اشتباه، واردجعبه‌ پاندورایی ازمصائب می‌شود.اوخود راگرفتار درتارعنکبوت گروهی فاسد می‌بیند که باید برای آنها پول قاچاق کند.اخاذی یک فیلم مهیج خوش‌ساخت و دارای فراز و فرودهای بسیار خوبی است و بیننده را به‌خوبی با خود همراه می‌کند.
درخلاصه داستان فیلم آمده است: شخصی ناخواسته وارد بازی‌ کسانی می‌شودکه اوراهرگونه که می‌خواهند باخودهمراه می‌کنند. درواقع تلاش شخصیت اصلی فیلم این است که بتواند دست‌وپای خود را از تارعنکبوت نمادینی که دور او تنیده‌‌اند آزاد کند.