جنگ اخراج در فضای مجازی

ورود هلدینگ خلیج فارس‌؛ آخرین تحولات استقلال

جنگ اخراج در فضای مجازی

استقلال تهران به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد تا وارد عصر جدیدی از دوران تاریخ خود شود.این تیم دریک دهه‌گذشته به‌دلیل مدیریت نادرست‌به‌ویژه درمسائل‌مالی،با مشکلات‌عدیده روبه‌روبوده‌و هست.استقلال هنوز طلب‌فصل‌گذشته بازیکنان راپرداخت نکرده.

در فصل جاری بازیکنان بخش عمده‌ای از پول خود را دریافت نکرده‌اند. بدهی‌های بین‌المللی هم هست. با این‌که استقلال در فصل جاری با چند اسپانسر قرارداد بست اما عایدی زیادی نداشت. حالا با واگذاری استقلال، امیدهای هواداران زنده شده و منتظر هستند تا اتفاقات خوبی در این باشگاه رخ دهد. 
     
تغییر مدیریت؟ 
استقلال این روزها درگیر کسب مجوز حرفه‌ای است و علی‌خطیر نتوانسته تمام اقدامات را به موقع انجام دهد. وزارت ورزش با فشار به فدراسیون فوتبال، تا حدود زیادی کارها را جلو برد اما همچنان مشکلاتی پابرجاست. به همین دلیل مسئولان فدراسیون و کمیته حرفه‌ای‌سازی لیگ پا پیش گذاشته‌اند تا مشکل را حل کنند. یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال در این باره به «جام‌جم» می‌گوید: «در این ماجرا مشکلاتی پیش آمد اما به هر حال کار را جلو بردیم و الان یکی دو مانع مانده که ان‌شا‌ءا... حل می‌شود.» 
خطیر ظاهرا از لحظه ورود هلدینگ دیگر مدیرعامل رسمی به حساب نمی‌آید چون حق امضا ندارد. به همین دلیل تلاش کرده تا از سازمان لیگ و فدراسیون کمک بگیرد. او آینده مبهمی در استقلال دارد. دو شایعه وجود دارد؛ اول، خطیر برکنار می‌شود و مدیرعامل جدید از دل هلدینگ می‌آید و دوم، خطیر به‌دلیل روابطی که با پتروشیمی دارد، در استقلال می‌ماند. هواداران استقلال در روزهای گذشته به صفحه رسمی هلدینگ رفتند و ضمن حمایت از جواد نکونام از هشتگ «اخراج خطیر» استفاده کردند. کامنت‌های زیادی برای برکناری خطیر منتشر شد و البته در این بین تعدادی از موافقان مدیرعامل هم نوشتند خطیر بهترین گزینه است و باید در استقلال بماند. این بود که درگیری لفظی بین آنها در گرفت اما به هر حال کفه ترازو به نفع کسانی سنگینی می‌کرد که خواهان برکناری خطیر بودند.نکته اینجاست که بین بعضی از اعضای هیأت‌مدیره و خطیر هم مشکلاتی به وجود آمده. گویا هلدینگ خلیج فارس قصد دارد تغییرات گذشته را در مدیریت تیم استقلال ایجاد کند.