کفاشیان: به اندازه کافی در فوتبال بودم

کفاشیان: به اندازه کافی در فوتبال بودم

علی کفاشیان، رئیس اسبق فدراسیون فوتبال که این روزها بیشتر در امروز خیریه فعال است، می‌گوید باید از مربیان جوان حمایت شود.

او در این باره توضیح می‌دهد: «دور دور جوان‌هاست و باید به آنها فرصت داد. من الان مربیان خوبی در لیگ‌برتر می‌بینم. مربیان جوانی که سرمایه‌های ما هستند. مثلا جواد نکونام در استقلال توانسته خوب نتیجه بگیرد. او از همان زمان که در تیم‌ملی بازی می‌کرد و کاپیتان بود، به مربیگری علاقه داشت و مطمئن بودم می‌تواند پس از دوران بازی، در این عرصه موفق باشد.» 
رئیس اسبق فدراسیون فوتبال معتقد است ثبات برای موفقیت اهمیت زیادی دارد: «یکی از آفت‌های فوتبال ما تغییرات مداوم است. ما باید به مدیران و مربیان فرصت بدهیم. متاسفانه احساسی هستیم و با هر نتیجه‌ای می‌خواهیم تغییرات ایجاد شود. خود من به ثبات علاقه داشتم و شاید یکجایی به اجبار مجبور به تغییرات شدیم ولی در کل دوست داشتم به آدم‌ها فرصت بدهم کارشان را کنند. شما نمی‌توانی در کوتاه مدت به نتیجه‌ برسی. الان هم باید ثبات به فوتبال ما بیاید تا بتوانیم موفق باشیم.» 
علی کفاشیان درباره دوری‌اش از فوتبال توضیح می‌دهد: «به اندازه کافی در فوتبال بودم. مهم نیست چه کسی در فوتبال باشد، مهم این است که سیستم درستی داشته باشیم و روی اصول کار را جلو ببریم. البته این کار سخت است و اگر بخواهیم در مسیر درست باشیم همه باید کمک کنیم.»