تلنگر

تلنگر

 یک محموله ۲۵۸ کیلوگرمی مرفین از یک کامیونت در بزرگراه فتح تهران کشف شد. چند روز پیش گزارشی مبنی بر قاچاق و ترانزیت مرفین در پوشش بار تجاری  به اداره مبارزه بامواد مخدر تهران اعلام شد. در ادامه رد قاچاقچی سابقه‌داری در این ماجرا به‌دست آمد و معلوم شد او در حال انتقال محموله مرفین از جنوب کشور به پایتخت است. ماموران بعد از اطلاع از تردد کامیونت حامل مرفین در اتوبان فتح تهران آن را متوقف کردند و راننده بازداشت و ۲۵۸کیلوگرم مرفین که ماهرانه جاسازی شده بود، کشف شد.
مامور کرمانشاهی در اقدامی شجاعانه و با انجام عملیات روانی، جوانی ۳۰ساله را از خودکشی منصرف کرد. یکشنبه 30خرداد امسال سرهنگ مصطفی فرهمند، مامورپلیس کرمانشاه  در جریان خودکشی جوانی قرار گرفت. شواهد نشان می‌داد این  فرد تصمیم دارد خود را از روی پل لب‌آب حلق آویز کند. پسر جوان تهدید می‌کرد اگر کسی به وی نزدیک شود خود را پرت می‌کند اما مامور پلیس با حرف‌زدن توانست او را از خودکشی منصرف کرده و نجات دهد.
راننده خاطی بعد از تصادف با دو رهگذر و رقم‌زدن مرگ آنها متواری شد.  ساعت سه بامداد دیروز در سه‌راه شریعتی، مقابل کلینیک شهید چوبکار شهر کرمانشاه راننده خودروی پیکان با زنی 35ساله و مردی 42ساله که رهگذر بودند تصادف کرد و باعث مرگشان شد. راننده از محل متواری شد و پلیس به دنبال اوست.
 ۲۱نفر در قالب پنج خانواده که در رودخانه سرجوب حصار بعد ازآبگیر بیلقان در حال غرق‌شدن بودند، نجات یافتند. یکشنبه 30خرداد امسال، فردی به آتش‌نشانی کرج اطلاع داد، پنج خانواده به علت افزایش دبی آب، هنگام بازگشت در میانه رودخانه سرجوب حصار، بعد از آبگیر بیلقان گرفتار شده‌اند. آتش‌نشانان و نیروهای امدادی به محل اعزام‌شده و گرفتاران را که 21نفر زن و مرد در قالب پنج خانواده بودند، نجات دادند.
محتوای کلیپ منتشرشده مبنی بر قتل سه جوان از سوی پلیس در یاسوج تکذیب شد. دو روز پیش درگیری میان طرفداران دو کاندیدا در شهر یاسوج رخ داد که با دخالت پلیس ماجرا پایان گرفت. بعد از آن کلیپی در فضای‌مجازی مبنی‌بر قتل سه جوان از سوی پلیس منتشر شد اما تحقیقات پلیسی نشان داد قتلی در یاسوج رخ نداده که مربوط به آن دعوا باشد بلکه این فیلم مربوط به گازگرفتگی و مرگ سه جوان در سال‌های گذشته در یکی از استان‌های همجوار بوده است.