حق با شماست

حق با شماست

#پارك_كرونا
 رضوی از تهران:
ازدحام گردشگران و دورهمی‌های خانوادگی اوایل شب در پارك پلیس، واقع در مجیدآباد بدون درنظر گرفتن پروتكل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد.

 #برق_معیشت
 رجبی از تهران:
 كارگر یك كارگاه خیاطی هستم، اما این روزها با قطع مكرر برق مشكلات معیشتی برایم به وجود آمده است. از مسؤولان تقاضا دارم برای این معضل چاره‌جویی كنند.

 #انرژی_اتلاف
كاملی از تهران:
 بعضی ساختمان‌های نیمه‌ساز چراغ‌های نمای ساختمانی خود را در هنگام شب روشن می‌كنند، از وزارت نیرو تقاضای رسیدگی داریم، چراكه به این شكل انرژی زیادی هدر می‌رود.

 #واكسن_پستچی
 یك شهروندی:
از وزارت بهداشت درخواست می‌شود برای پستچی‌ها و كارمندان اداره پست نیز واكسن تهیه و تزریق كنند.

 #درخواست_رسیدگی
 خدامرادی از سنندج:
كشاورز جانبازی هستم كه بیش از 2000 اصله درختم قطع شده است. وزارت جهاد كشاورزی و دادستان استان هم هیچ كمكی بابت دستگیری عوامل آن به من نكرده‌اند، از رئیس محترم قوه قضاییه تقاضای رسیدگی به این موضوع را دارم.

 #تفریح_كرونا
‌عظیمی از تهران:
 شهربازی و مراكز تفریحی واقع در میدان مادر، محله جوانمرد قصاب بدون توجه به شیوع ویروس دلتا كرونا، تا پاسی از شب به فعالیت خود ادامه می‌دهند و شاهد پارك خودروها و همچنین ترافیك سنگین در این منطقه هستیم.

 #سرعت_واكسن
‌یك شهروند از تهران:
 چرا ستاد ملی مقابله با كرونا در طرح واكسیناسیون از مكان‌های وسیع مانند مصلای تهران استفاده نمی‌كند تا سرعت طرح افزایش یابد؟ با توجه به این‌كه به نظر می‌رسد واكسن كافی این روزها در كشور وجود دارد، بهتر است مدیران سرعت واكسیناسیون را بیشتر كنند تا كرونا قربانیان بیشتری در كشورمان نگیرد.

 #همسایه-شارژ
‌یك شهروند از تهران:
برخی از همسایه‌ها حق شارژ خود را پرداخت نمی‌کنند. برای حل این مساله چه باید کرد؟