حق با شماست

حق با شماست

# ناظر ــ سهام
حسنی از تهران: 
بازگشایی و مسدود کردن معاملات سهام توسط ناظر به میل شخصی و بدون توجه به قانون باعث ضرر به سهامداران خرد شده‌است. چرا عملکرد ناظران مورد بررسی دقیق قرار نمی‌گیرد؟

# خودرو ــ شهرداری
گودرزی از تهران: 
امیدوارم شهرداری تهران در تعویض خودروهای عمومی‌بنزینی با برقی جدیت ویژه‌ای داشته باشد تا در سال‌های آتی شاهد کاهش آلودگی هوا باشیم.

# اجناس ــ حقوق
زارعی از شیراز: 
قیمت اجناس به صورت روزانه افزایش پیدا می‌کند، با این حال افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان برای سال 1401 فقط 10درصد است. آیا این افزایش به عدالت نزدیک است؟

# اسنپ ــ‌ کرایه
محمدی از تهران: 
شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ اخیرا کرایه‌های سفر را کاهش داده و این موضوع به‌شدت به رانندگان ضرر رسانده‌است، این درحالی است که این شرکت حق کمیسیون خود را کاهش نداده است.

# چراغ ــ آیت
صدری از تهران: 
زمان سبز ماندن چراغ راهنمایی تقاطع چهارراه آیت ــ خیابان دماوند برای خودروهای خیابان آیت بسیار کم است به‌طوری که فقط چند خودرو می‌توانند از این چراغ 
عبور کنند.

# اتوبوس ــ فرسوده
رهبری از تهران: 
بسیاری از اتوبوس‌هایی که در سطح شهر تهران عبور می‌کنند فرسوده هستند و نیاز به جایگزینی با خودروی جدید دارند. سهل‌انگاری در نوسازی اتوبوس‌های فرسوده باعث افزایش آلودگی هوا 
می‌شود.

# تعریض ــ اتوبان
ابراهیمی از تهران: 
با توجه به این که بیش از 80 درصد ساختمان‌های حاشیه اتوبان بسیج (افسریه) به سمت شمال عقب‌نشینی کرده‌اند چرا اقدامی بابت تعریض این اتوبان صورت نمی‌گیرد؟

# سد ــ معبر
مستوفی از تهران: 
توقف خودروها در خیابان اسفندیار باعث ایجاد ترافیک و سد معبر در این خیابان می‌شود. لطفا به این موضوع به خصوص تا قبل از ظهر 
رسیدگی شود.