تلنگر

تلنگر

2 سقوط مرگبار
در پایان هفته پایتخت

پسر 11ساله و مرد جوانی در تعطیلات پایان هفته پایتخت در دو حادثه جداگانه براثر سقوط از بلندی جان‌باختند.  به گزارش جام‌جم، ساعت 17 جمعه بیست‌وششم فروردین امسال ماموران کلانتری کن در تماس مسؤولان بیمارستانی در پایتخت از مرگ پسری 11ساله‌ای باخبر شده و با تحقیق از والدین او پی بردند آنها آن روز برای تفریح به ارتفاعات کن‌وسولقان رفته بودند که پسر 11ساله‌شان کمی از آنها فاصله گرفته و ناگهان از بلندی به پایین پرت شده است. او را سریع به بیمارستان انتقال دادند اما براثر شدت جراحات جان‌باخت.  در حادثه دیگری پسری جوان براثر سقوط از بلندی فوت کرد. او که 30ساله بود ساعت 23 جمعه‌شب بعد از وقوع باران در تهران برای تنظیم آنتن تلویزیون و بازکردن راه ناودان راهی پشت‌بام شد اما هنگام تنظیم آنتن پایش لیز خورد و از پشت‌بام طبقه سوم به پایین سقوط کرد. خانواده‌اش سریع با اورژانس تماس گرفتند اما او براثر شدت جراحات جان‌باخت.
 جراحی بینی
جان زن جوان را گرفت

زن جوان وقتی برای عمل جراحی بینی در کلینیک خصوصی بستری شد، نمی‌دانست سرنوشت تلخی در انتظارش است. به گزارش جام‌جم، مرگ زنی 38 ساله ساعت 12 ظهر جمعه بیست و ششم فروردین امسال از سوی پلیس به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. تحقیقات اولیه نشان می‌داد که او هنگام جراحی بینی در یک کلینیک خصوصی در مرکز پایتخت فوت شده است. ماموران از خانواده‌اش تحقیق کردند که شوهر زن فوت‌شده، گفت: «او می‌خواست بینی‌اش را عمل کند. پزشک معالجش بعد از بررسی وضعیت او اعلام کرد بهتر است عمل زیبایی را در کلینیک انجام دهد و هیچ اتفاقی برای او رخ نمی‌دهد. حتی عکس‌های بیمارانش را قبل و بعد از عمل به همسرم نشان داد. امروز او را برای جراحی بینی به کلینیک بردم، بعد از گذشت چند ساعت هرچه منتظر شدیم، خبری نشد و دلنگران حال همسرم بودم. رفت و آمد پرستاران به اتاق نیز بر نگرانی‌ام افزود. کسی به ما حرف درستی نمی‌زد تا این‌که یکی از پرستاران آمد و به ما اطلاع داد همسرم موقع عمل  جراحی بینی فوت کرده است. با شنیدن این حرف دنیا برسرم آوار شد. از پزشک جراح و تیم همراه او که باعث  مرگ همسرم شدند، شکایت دارم.»
2 برادر
قربانی رگبار همسایه عصبانی

مرد عصبانی که به دلیل اختلاف ملکی دو برادر را به رگبار بسته بود، به زودی در دادگاه کیفری تهران محاکمه می‌شود.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از فروردین سال گذشته و با گزارش قتل دو برادر در مقابل باغی در رباط‌کریم آغاز شد. تیم جنایی با حضور در محل دریافتند، دو برادر قربانی کینه‌ای قدیمی شده به طوری که  پس از پیاده شدن از خودرو هدف شلیک گلوله‌های کلاشینکف قرار گرفته‌اند. در جریان تحقیقات مشخص شد، این دو برادر با یکی از همسایه‌های خود به نام یعقوب اختلاف و درگیری قدیمی داشته‌اند. با کشف این سرنخ یعقوب دستگیر شد اما در تحقیقات منکر قتل شد و گفت: من با دو برادر اختلاف داشتم اما مرتکب قتل آنها نشدم.  در حالی که تحقیقات در این باره ادامه داشت، شاهدی راز جنایت را فاش کرد. او به ماموران گفت: روز حادثه من پشت درختی مخفی شده بودم و یعقوب را دیدم که با کلاشینکف به دو برادر شلیک کرد. از ترس جلو نرفتم و به پلیس زنگ زدم. با افشای این موضوع، یعقوب دوباره دستگیر شد که این بار به قتل اعتراف کرد و گفت: اختلاف من و دو برادر قدیمی بود و آنها از ملک من استفاده می‌کردند. اختلاف ما بالا گرفت و آنها حتی از آب باغ من برای آبیاری باغ خودشان استفاده می‌کردند. من سندی برای گرفتن حقم نداشتم و روز حادثه از شدت عصبانیت نتوانستم خودم را کنترل کنم و وقتی آنها آمدند تا دوباره وارد ملک من شوند با کلاشینکف که از قبل داشتم به آنها شلیک کردم.  با تکمیل تحقیقات درباره این پرونده در دادسرا، برای یعقوب به اتهام دو فقره قتل عمدی کیفرخواست صادر و پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و متهم به زودی در شعبه دهم محاکمه می‌شود.