حق با شماست

حق با شماست

#حادثه-بی‌آرتی
شهرابی از تهران:
در بزرگراه شهید چمران، محدوده کوی‌نصر و آتی‌ساز، خودروهای سواری به دفعات با ایستگاه‌های بی‌آرتی برخورد کرده و حادثه‌ای به‌وجود آمده است. بهتر است با جابه‌جایی و ایمن‌سازی این ایستگاه‌ها، شاهد این‌گونه حوادث نباشیم.

#زباله-نامطبوع
مجیدی از تهران:
ساکنان خیابان توکلی، واقع در محله استادمعین از ایجاد مشکل آلودگی زیست‌محیطی و انتشار بوی نامطبوع ناشی از ریختن زباله گله‌مندند. درخواست رسیدگی به این معضل را دارم.

#اوباش-برخورد
پهلوان از تهران:
اهالی محله جوادیه از مسوولان دستگاه قضایی و نیروی انتظامی می‌خواهند با اراذل و اوباش این محله که اقدام به خرابکاری می‌کنند و نظم و امنیت ساکنان این محله را به هم ریخته‌اند، برخورد کند.

#بوستان- روشنایی
کمالی از تهران:
بیشتر بوستان‌های منطقه‌9 شهرداری تهران از روشنایی مناسب و کافی برخوردار نیستند؛ اتفاقی که باعث تجمع اوباش و افراد معتاد در این بوستان‌ها می‌شود.

#سرعت-واژگونی
یک شهروند از تهران:
سرعت بالای خودروها در بزرگراه یادگار امام(ره) به ورودی بزرگراه شهیدهمت، باعث واژگونی خودروها و حادثه‌های جبران‌ناپذیر می‌شود. لطفا مسوولان محترم فکری به حال این نقطه کنند.

#وام-سپرده
شیرعلی از امیدیه:
برای دریافت وام 100میلیونی بدون ضامن‌(براساس اعتبارسنجی) به بانک مراجعه کردم ولی بانک گفت باید 50میلیون تومان سپرده در بانک داشته باشم تا وام به من تعلق بگیرد. مگر قرار به تسهیل شرایط دریافت وام نبود؟

#لامپ- بازیافت
روغنی از تهران:
برخی از غرفه‌های محلی بازیافت در تهران از پذیرش لامپ های سوخته و باتری های کار کرده امتناع می کنند. به گفته اینها، لامپ و باتری جزو پسماندهای سمی است و آنها چنین ضایعاتی را قبول نمی کنند. جالب این که توصیه آنها به شهروندان این است که لامپ ها و باتری ها را در سطل زباله شهری بیندازند. آیا این توصیه ، خطرناک و ضد محیط زیست نیست؟ چرا سازمان بازیافت شهرداری فکری به حال این مشکل نمی کند؟