نسخه Pdf

«سلام فرمانده» از نسلی غیور می‌گوید

«سلام فرمانده» از نسلی غیور می‌گوید

در آغازین روزهای سال ۱۴۰۱ و درست در زمانه‌ای که حجم بالایی از فیلم‌ها و انیمیشن‌های مختلف خارجی جذاب، با ارائه قهرمان‌های پوشالی و ساختگی غرب، می‌کوشیدند مخاطب کودک و نوجوان و نسل‌های جدید ایرانی را با تولیدات‌شان از تاریخ کهن و قهرمانان اصیل و با ریشه خود دور کنند، تولید یک سرود با محوریت انتظار و ولایتمداری با حضور کودکان دهه نودی، معادلات غربی‌ها را به هم ریخت و موجی از همراهی این دانش آموزان را به‌ همراه داشت. 
این سرود با اعلام دلدادگی نسل جدید نسبت به حضرت امام عصر(عج) آغاز و اصلا محوریت آن اعلام آمادگی این نسل برای فراهم سازی زمینه ظهور حضرت و فرمانبرداری از اوامر ایشان است. نسل جوان این سرود را به نام سربازان ولایت فقیه و نسل غیور جامانده از میدان نبرد با کفر می‌نامند و چه زیبا تداعی کننده جمله امام راحل(ره) در مورد سربازان خود است که فرموده بود: «یاران من در گهواره های مادرانشان هستند».
بخش دیگر این نماآهنگ اشاره به آمادگی نسل جدید برای تبدیل شدن به سرداران سپاه ولایت همچون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دارد. سلام فرمانده، روح حماسی خفته در باطن کودک و نوجوان ایرانی را به نمایش گذاشت و بار دیگر به همه طراحان و برنامه ریزان دشمن ثابت کرد هیچ‌گاه نمی‌توانند فطرت کفرستیز و حماسی ایرانی را به انحراف ببرند و پس از همه چالش‌هایی که نسل های مختلف در سال‌های گذشته و اکنون با بمباران محتوایی غرب دارند، این مردم ایران اسلامی هستند که با روحیه انتظار و ولایتمداری، چشم و گوش به فرمان ولی فقیه داده‌اند و ظهور منجی عالم بشریت را به انتظار نشسته‌اند.
تجدید عهد دهه نودی‌ها با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اعلام دلدادگی به رهبر معظم انقلاب و نیز معرفی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ‌به‌عنوان الگوی خود، نقطه عطف دیگر این سرود است که نشان دهنده روحیه پایبندی به نظام، ولایت‌پذیری و وطن پرستی نسل جدید است.
هیمنه پوشالی غرب با همه‌ هزینه‌ها و تلاش‌های مذبوحانه‌شان برای مشغول‌سازی نسل‌های جدید ایرانی به‌ویژه نسل کودک و نوجوان با تولیداتی مانند سرود سلام فرمانده، فرو ریخته و خواهد ریخت و دشمن مانند همیشه خود را بازنده میدان تقابل با آرمان‌های جمهوری اسلامی دید.  از این رو دشمنان نسل غیور و وطن پرست ایرانی، تلاش خود را برای به ثمر نشاندن نقشه‌های شوم خود با افزایش بودجه و به‌کارگیری حربه‌های جدید، چند برابر خواهد کرد و بهترین راه برای تقابل با هجمه‌های آنها، تولید آثار فاخر در حوزه‌های مختلف از جمله سرود، انیمیشن و فیلم برای کودک و نوجوان است.
​​​​​​​
 رکورد همخوانی شکسته شد
پویش سلام فرمانده، شبکه سه سیما با استقبال نوجوانان و گروه‌های سرود دانش‌آموزی همراه شده و تاکنون بیش از 5000 قطعه ویدئویی از آن ارسال شده است.
نماآهنگ سلام فرمانده، خیلی زود بین نسل جوان و دهه نودی‌ها طرفدار پیدا کرد. همزمان با انتشار این نماآهنگ در ابتدای بهار، بسیاری از کاربران فضای مجازی از سراسر کشور آن را همخوانی کرده و به مرور زمان فیلم‌ این همخوانی‌ها، فضای مجازی را فراگرفت. 
همزمان با این پویش همگانی و به جهت تقویت این اثر ملی، شبکه سه سیما فراخوانی برای پوشش این همخوانی‌ منتشر کرد. بنابراین از گروه‌های سرود دانش‌آموزی، نوجوانان، کودکان و ... دعوت شد به‌صورت دسته‌جمعی یا فردی،بخش‌هایی از این نماآهنگ را خوانده و فیلم آن را ارسال کنند.
اکنون با گذشت نزدیک به سه هفته از انتشار این فراخوان، مردم کشورمان گروه‌های سرود دانش‌آموزی و نوجوانان، استقبال بسیار خوبی از این قطعه داشته و تاکنون بیش از 5000 قطعه ویدئویی از سراسر کشور، استان‌ها و شهرستان‌ها ارسال شده است. قطعات منتخب به‌مرور در بین برنامه‌های شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.