رونمایی از کتاب «حقوق ملت از دیدگاه آیت‌ا... دکتر بهشتی»

رونمایی از کتاب «حقوق ملت از دیدگاه آیت‌ا... دکتر بهشتی»

هفتم تیر یعنی سه‌شنبه پیش‌رو سالگرد حادثه خونینی است که در آن سیدالشهدای انقلاب اسلامی، شهید دکتر سیدمحمد حسینی بهشتی و یارانش در آتش کینه منافقین سوختند.

در تمام این سال‌ها درباره شهید بهشتی سخن گفته شده اما از منظر اندیشه‌ای به دیدگاه‌های این شهید عزیز کمتر توجه شده است. یکی از راه‌های جبران این کاستی، انتشار کتاب‌های تحلیلی درباره دیدگاه‌های آن شهید و بحث و بررسی پیرامون اندیشه‌های اوست. در همین راستا خانه موزه شهید بهشتی به مناسبت سالگرد شهادت او و یارانش، نشستی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، خانواده شهید بهشتی و دوستان و علاقه‌مندان به زندگی و اندیشه ایشان برگزار خواهد کرد و در خلال آن از کتابی در همین زمینه رونمایی می‌شود.
در این نشست ضمن معرفی اندیشه‌های دکتر بهشتی و مبارزات ایشان، از کتاب: «حقوق ملت از دیدگاه آیت‌ا... دکتر بهشتی» رونمایی می‌شود.
این نشست با مشارکت کمیسیون حقوق بشر اسلامی و بنیاد نشر آثار شهید بهشتی امروز چهارم تیرماه ۱۴۰۱، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در خانه موزه شهید بهشتی برگزار می‌شود.
خانه موزه شهید بهشتی در خیابان شریعتی، ابتدای خیابان ظفر (شهید دستگردی)، خیابان صبر، خیابان مطهری، کوچه شهید بهشتی، پلاک ۱۲ واقع است.