دبیرخانه‌ای که به صورت اسمی فعال است

دبیرخانه‌ای که به صورت اسمی فعال است

یک کارگردان تئاتر با اشاره به افزایش نگران‌کننده نفوذ رفاقت‌ها در این دوره از جشنواره گفت: هر دبیری می‌آید به‌جای تقویت تئاتر کودک، به‌ دنبال اضافه‌کردن بخش‌های دیگر است.

بهرام دوست‌قرین با بیان این‌که قدر جشنواره تئاتر کودک‌ونوجوان دانسته نمی‌شود، اظهار کرد: اگر به جشنواره تئاتر کودک‌ونوجوان درست نگاه شود و بودجه مناسبی به آن اختصاص یابد در نوع خود رویداد عظیمی است.وی داشتن دبیرخانه دائمی و فعال در محل برگزاری جشنواره را از ضروریات دانست و مطرح کرد: درحال‌حاضر اسما دبیرخانه در همدان وجود دارد اما آن‌طور که باید فعالیت ندارد و نمی‌تواند به‌صورت متمرکز در طول سال فعال باشد و تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی کند. دبیرخانه باید اتاق فکر و دبیر دائم داشته باشد تا ضمن برگزاری جلسات، برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم در طول سال انجام گیرد.
وی با انتقاد از ورود یک‌شبه‌ دبیر جشنواره به استان بیان کرد: حداقل دو تا سه هفته قبل از آغاز جشنواره، دبیر باید در محل مستقر شود اما متأسفانه مستقر نیست و دبیرخانه اتاق فکر و کارشناس ندارد و همه صحبت‌ها در حد شعار باقی می‌ماند.به گفته این کارگردان، اگر جشنواره در همدان برگزار می‌شود باید به همدانی‌ها اعتماد کرد و صفر تا صد کار به آنها سپرده شود./ ایسنا