نسخه Pdf

زندگی همراه

زندگی همراه

Pixy پهپادی به اندازه کف دست
یک پهپاد سلفی که تنها ۲۳۰دلار قیمت دارد. Pixy یک محصول بسیار جالب است و تقریبا به اندازه دست شماست که دارای مسیرهای پرواز کاملا خودکار (بدون کنترل) و با وضوح 2.7k فیلم می‌گیرد. اما قبل از خرید Pixy، بهتر است مشخصات دقیق را بررسی کنید.  
برخلاف اکثر پهپادها، Pixy در ارتفاعات دیوانه‌وار پرواز نمی‌کند. پروازهای Pixy فقط بین 10تا20 ثانیه طول می‌کشد. این برای ثبت یک ویدئو یا عکس بامزه کافی است، اما برای کار حرفه‌ای کمی سخت است، به خصوص که Pixy تنها می‌تواند بین پنج تا هشت پرواز را با یک بار شارژ انجام دهد. بنابراین، شما کمی بیش از دو دقیقه زمان پرواز با باتری دریافت می‌کنید. 
باتری Pixy قابل تعویض است و باتری‌های اضافی فقط 20دلار قیمت دارند، بنابراین این محدودیت چندان مشکل بزرگی نیست. اما پس از خرید چند باتری اضافی، قیمت Pixy به اندازه آخرین نسل DJI Mavic Mini است که در حال حاضر کمتر از 300 دلار به فروش می‌رسد و مانند یک پهپاد واقعی عمل می‌کند. 
سیستم پرواز Pixy نیز نگرانی‌هایی را ایجاد می‌کند. از یک طرف، پروازهای سریع و مستقل برای گرفتن سلفی عالی هستند اما Pixy برای جهت‌یابی خود به دوربین رو به پایین متکی است.

Fitbit یک سال تاخیر در رفع اشکال
تقریبا یک سال کامل پس از عرضه، Fitbit Charge 5 از برخی باگ‌های عجیب و غریب و آزاردهنده رنج می‌برد  و بسیاری از این مشکلات، به ویژه تخلیه باتری و قطع شدن اتصال بلوتوث، برای اولین بار در سال 2021 گزارش شد. اکنون، به نظر می‌رسد که Fitbit با به‌روزرسانی سیستم‌عامل به این دو شکایت رسیدگی می‌کند.  در یک پست جدید توییتر،Fitbit  می‌گوید که در حال حاضر به‌روزرسانی سیستم‌عامل را برای رفع اشکال تخلیه باتری  ارائه می‌کند. 
ده ها کاربر ادعا می‌کنند که دستگاه آنها آن‌ها به جای چند روز کارکردن، تنها چند ساعت دوام می‌آورد. فیت بیت نوشته است: ما اخیرا به روز رسانی سیستم عامل جدید را برای رفع این مشکل منتشر کردیم. این یک عرضه تدریجی است، بنابراین توصیه می‌کنیم صبر کنید. این به‌روزرسانی احتمالا با قطع شدن بلوتوث همراه با مشکل تخلیه باتری مقابله می‌کند. ماه گذشته، ناظران Fitbit تأیید کردند که خطاهای اتصال بلوتوث اولویت اصلی است. اما Fitbit تأیید نکرده است که این به روزرسانی باگ بلوتوث را برطرف می‌کند و این شرکت برای اولین بار مشکل بلوتوث Charge 5 را در ماه مارس تایید کرد. انتظار نزدیک به نیم سال برای رفع چنین باگ ویرانگری، واقعا عجیب است. 

Mophie شارژر سه کاره
شارژر مسافرتی 3 در یک Mophie یک پیشنهاد منحصر به فرد است. طراحی جمع و جور و کیف حمل آن را به یک همراه تقریبا عالی برای خانه و خارج از منزل تبدیل کرده است. لوازم جانبی MagSafe از زمانی که اپل استاندارد جدید را در خط تولید آیفون 12 راه‌اندازی کرد کمیاب بوده است، اما اکنون شاهد عرضه چندین گزینه به بازار هستیم. Mophie در معرفی شارژرهای مختلف به سایر سازندگان لوازم جانبی مانند Belkin، Nomad و Hyper می‌پیوندد. با شارژر مسافرتی 3 در یک Mophie، همه چیز در جعبه موجود است. این برای سازندگان لوازم جانبی که اخیرا ترجیح می‌دهند آداپتورهای برق را حذف کنند، خبر خوبی است! این کیف حمل دستی پشمی نمدی است و از هر وسیله فلزی شما که با آن در تماس باشد محافظت می‌کند. یک دکمه ساده به قسمت جلویی دوخته شده است که در هنگام بسته شدن یک کابل الاستیک را نگه‌می‌دارد. یک لوگوی کوچک Mophie در جلو روی چیزی شبیه به یک تکه چرم مصنوعی مشکی دوخته شده است. در داخل این کیف حمل سه محفظه مجزا وجود دارد. هر محفظه خانه یکی از لوازم ضروری است. همه چیز کاملا در جای خود قرار می‌گیرد، اگرچه تعویض شارژر یا کابل با نسخه های دیگر به آسانی نیست. 

Master یک پسرفت در حذف آلودگی صوتی
هدفن حذف نویز Master & Dynamic MW75 از گران‌ترین هدفن‌هایی است که ما معرفی کرده‌ایم. این هدفن فوق العاده به نظر می‌رسد، طراحی سطح بالایی دارد و لوازم جانبی باکیفیت زیادی را در خود جای داده است، اما عملکرد حذف نویز فعال (ANC) بالاتر از حد متوسط - نه پیشرو را داراست. 
این یک مشکل است زیرا بهترین رقبای حذف نویز در این رده، از جمله Sony WH-1000XM5 به همان اندازه چشمگیر هستند، نویزهای بیرون را به طور موثرتری حذف می‌کنند و با یک برنامه مفیدتر جفت می‌شوند. اما اگر بتوانید بدون بهترین ANC زندگی کنید و بیشتر به ظاهر هدفن خود اهمیت دهید، ممکن است بتوانید هزینه این هدفن را توجیه کنید.
مواد ممتاز همیشه بخشی از جذابیت Master & Dynamic بوده‌اند، و گوش‌های MW75 همچنان این سنت را ادامه می‌دهند: پنل‌های گوش‌پوش از ترکیب درجه یک از آلومینیوم و شیشه‌های مقاوم با انعکاس بالا استفاده می‌کنند. هر دو قسمت گوشواره و هدبند دارای روکش چرمی از پوست بره و مقدار زیادی بالشتک هستند. 
هدفن در رنگ نقره ای (با چرم قهوه ای مایل به زرد یا خاکستری) و همچنین در رنگ مشکی یا خاکستری گان متال (با چرم مشکی) موجود است. جدای از طراحی، گوش‌های روی گوش به طور ایمن و راحت جا می‌گیرند، حتی در مدت زمانی طولانی.

Nothing گوشی هیچی!
اگر در حال خواندن بررسی Nothing Phone1 هستید، احتمالا در یکی از این دو گروه قرار می‌گیرید: کسانی که قبلا چیزی درباره Nothing نشنیده‌اند و دقیقا نمی دانند که Phone1 چیست.  یا کسانی که به داستان اولین گوشی هوشمند موردانتظار این استارت آپ مستقر در لندن مشتاق هستند تا دریابند که آیا اکنون که قطار تبلیغاتی این گوشی سرانجام به ایستگاه راه پیدا کرده است  این انتظار ارزشش را داشت که هیچ چیز یک شرکت اسرارآمیز باقی نمی‌ماند، زیرا Phone1 تنها دومین محصول فیزیکی است که در مدت کوتاهی عرضه شده است، پس از هدفن‌های بی‌سیم واقعی Ear1 در سال2021. 
مطمئنا دوربین‌ها در کلاس پیشرو نیستند و عمر باتری هم برای شما جالب خواهد بود، اما در سطح فنی، بیش از یک گوشی معمولی می‌تواند به‌عنوان همراه روزمره شما خدمت کند و عملا از هر گوشی دیگری در قیمت خود بسیار جالب‌تر است. 
قبل از معرفی، به تعدادی از طرفداران مشتاق این فرصت داده شد تا برای تعداد محدودی از 100 دستگاه حکاکی شده از طریق پلتفرم مزایده StockX، به این گوشی و مشخصات آن دست پیدا کنند.
ضمیمه چار دیواری
تیتر خبرها