خبر سخنگوی دولت از افزایش حقوق کارمندان تا پایان شهریور 

خبر سخنگوی دولت از افزایش حقوق کارمندان تا پایان شهریور 

علی بهادری‌جهرمی روز گذشته در نشست خبری و در آستانه یک‌سالگی دولت گفت: گزارش عملکردهای دولت در بخش‌های مختلف برای آگاهی مردم آماده شده است.

وی به تشکیل ستاد بزرگداشت هفته دولت اشاره کرد و گفت: وزرا به نمایندگی از دولت طی این هفته به سراسر کشور سفر کرده و خدمات دولت را به مردم ارائه و طرح‌های استان مربوط را افتتاح می‌کنند. 
رئیس‌ شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره آخرین وضعیت حقوق بازنشستگان و کارمندان دولت گفت: سازمان‌ امور اداری و استخدامی با موافقت سازمان برنامه‌و‌بودجه، پیشنهادی برای افزایش مستمری صندوق‌های بازنشستگی لشکری و کشوری و همچنین کارمندان دولت ارائه کرده که با آن دو، موافقت شده است. وی افزود: برای افزایش حقوق کارمندان دولت به‌ویژه آنانی که حقوق‌شان کمتر از کارمندان دیگر است این پیشنهاد انجام شد تا مراحل نهایی‌شدن را طی کند و به مرحله اجرا در بیاید. سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: ماه آینده شاهد نهایی‌شدن پیشنهاد برای کمک به این دو قشر در هفته دولت خواهیم بود. بهادری‌جهرمی به قانون رتبه‌بندی معلمان هم اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۰ سال بلاتکلیفی طرح رتبه‌بندی معلمان، آن هم قبل از یک‌سالگی دولت سیزدهم و یکی از وعده‌های رئیس‌جمهور تصویب و اجرا شد. وی افزود: آیین‌نامه در چارچوب قانون تدوین و تهیه و رتبه‌بندی معلمان اجرایی شد و سازمان برنامه‌و‌بودجه مبلغی علی‌الحساب در اختیار قرار داده است.