آمار

آمار

با عملیاتی شدن ظرفیت تولید نفت و گاز، روزانه بیش از 40میلیون متر مکعب گاز روی مشعل‌ها می‌سوزد که این سوخت گاز در فلرها بیش از سه میلیارد دلار در سال می‌شود.

​​​​​​​هر کدملی یک خودرو
موانع موجود بر سر راه ورود خودرو به بورس کالا برداشته شد و در این راستا ۲۶مرداد ماه ۳۵۰دستگاه فیدلیتی و ۲۵۰دستگاه دیگنیتی متعلق به گروه بهمن‌موتور راهی تالار صنعتی می‌شود. براساس اطلاعیه عرضه ۸۵ دستگاه از این خودروها فیدلیتی هفت نفره تیپ‌۲ مشکی و ۹۰دستگاه فیدلیتی هفت نفره تیپ‌۲ سفید است که با قیمت‌های ۷۷۲‌میلیون تومان عرضه خواهند شد. ۸۵ دستگاه فیدلیتی پنج نفره تیپ یک مشکی و ۹۰دستگاه فیدلیتی پنج نفره تیپ یک سفید نیز به قیمت ۷۵۸‌میلیون و ۵۰۰‌هزار تومان و همچنین ۱۲۵دستگاه دیگنیتی پرایم مشکی و ۱۲۵ دستگاه دیگنیتی پرایم سفید هر یک به قیمت ۸۲۱‌میلیون و ۵۰۰هزار تومان عرضه می‌شوند. 
براساس مشخصات کالای قابل عرضه هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک دستگاه خودرو است. صدور سند و شماره‌گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود. علاوه بر هزینه خودرو، خریداران ملزم به واریز ۹‌درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش هستند. همچنین برای فیدلیتی هزینه ۱۷‌میلیون و ۳۹۱‌هزار و ۹۰۲‌تومان شامل مالیات و عوارض شماره‌گذاری، هوشمندسازی کارت خودرو، خدمات پست، تولید پلاک و شماره‌گذاری، هزینه بیمه شخص‌ثالث را پرداخت کنند.
ضمیمه تپش