کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

شهادت مامور پلیس در درگیری با قاچاقچیان
یکی از ماموران رودبار جنوب استان کرمان در درگیری با قاچاقچیان مسلح به شهادت رسید. سردارعبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان به سایت پلیس گفت: شامگاه بیست و چهارم مرداد امسال ماموران پایگاه عملیاتی شهید فرزان مستقر در روستای پنگ شهرستان رودبار جنوب هنگام پایش خودروهای عبوری به خودروی تویوتای سفید با پلاک‌مخدوش مشکوک شدند و دستور ایست دادند. ماموران با اعلام هشدار و رعایت اصول ایمنی قصد متوقف کردن خودروی حامل مواد را داشتند که قاچاقچیان مسلح به سمت ماموران انتظامی تیراندازی کردند که منجر به زخمی شدن استواریکم اسماعیل جلالی‌صدر شد. او در بیمارستان تحت درمان بود که موثر نیفتاد و به شهادت رسید. 

2 فوتی و11مسموم با الکل تقلبی
 دو نفردر نقده با مصرف مشروب الکلی تقلبی فوت کردند و11نفرهم مسموم شدند. دکتر آیدین دانشگر، رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) نقده استان آذربایجان‌غربی به مهر گفت: نیمه‌شب دوشنبه، دو مرد جوان که به علت مصرف مشروبات الکلی تقلبی مسموم شده بودند در وضعیت کاهش هوشیاری به اورژانس مراجعه کردند که فوت شدند.  ۱۱نفر  نیز در اثر مصرف مسموم شدند.

حفر چاه با مرگ 2 برادر
دو جوان از اهالی روستای عربان بروجرد بر اثر گازگرفتگی در حفر چاه دستی فوت شدند. مسعود کریمی، رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد استان لرستان دیروز به ایسنا گفت‌: به دنبال حفر چاه دستی از سوی یکی از اهالی روستای عربان بروجرد، یک جوان دچار گازگرفتگی شد و برادرش برای نجات او وارد چاه شده بود نیز دچار گازگرفتگی شد‌ و هر دو جان باختند. درادامه دایی آنها  هم که مسموم شده بود در بیمارستان بستری شد.