بدون تیتر

بدون تیتر

 میرسامان پیشوایی، رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران اعلام کرد که در سنوات گذشته درباره موضوع حقوق‌های نجومی صحبت‌های بسیاری مطرح شد اما مهم‌تر از آن مدیران ناکارآمد هستند که آسیب بیشتری در زمینه بهره‌وری به یک مجموعه وارد می‌کنند.

 علی اصلانی، عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار ابراز امیدواری کرد: مصوبه افزایش حق مسکن کارگران این هفته در هیات وزیران به نتیجه برسد و از طریق وزارت کار ابلاغ شود تا کارگران بتوانند مبلغ آن را با حقوق شهریور دریافت کنند.

 امید قالیباف، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان این‌که واردات کالاهایی که تولید بالا دارند و رقابت‌پذیر هستند، مثل لوازم خانگی، باید آزاد شود و این موضوع در دست بررسی است، گفت: بر‌اساس آیین‌نامه واردات خودرو که جزئیات آن به‌زودی اعلام می‌شود، سقف قیمت خودروهای وارداتی‌۲۰ هزار دلار است.

 امیر محمدزاده‌لاجوردی، معاون وزیر ارتباطات زیرساخت با بیان این‌که لازمه افزایش کیفیت و سرعت اینترنت، توسعه فیبر نوری است، بر راه‌اندازی نهضت فیبر‌نوری در کشور تاکید کرد.

 مهدی غضنفری، رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی با اعلام این‌که نزدیک سه میلیارد دلار از معوقات صندوق به‌تدریج وصول می‌شود، از لغو مسدود شدن حساب ارزی چند بانک خبر داد.

 عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران تاکید کرد که اینترنت پرسرعت را یک حق برای مردم می‌دانیم و تمام تلاش‌مان این است که یک شبکه پرسرعت، با‌کیفیت و امن را برای استفاده همه مردم فراهم کنیم.

 رئیس سازمان هواپیمایی کشوری معتقد است با وجود تحریم‌هایی که بر‌خلاف روح قوانین ایکائو همواره بیشتر و گسترده‌تر شده، در حوزه تعمیر و نگهداری هواپیما به پیشرفت‌های خوبی دست پیدا کردیم و به‌زودی خبرهای خوبی درباره ساخت هواپیما به گوش مردم خواهد رسید.

 سید‌حسین حسینی، رئیس سازمان شیلات کشور گفت: در سیل اخیر ۸۰۰ میلیارد تومان به صنعت شیلات خسارت وارد شد.