3بازی ایرانی رایگان برای اندروید 

3بازی ایرانی رایگان برای اندروید 

بازی‌های جذاب خوبی این روزها از سوی طراحان بازی داخلی در بستر اندروید عرضه شده است که می‌توانید به صورت رایگان از آنها استفاده کنید. در ادامه سه‌بازی پرطرفدار اندروید را معرفی می‌کنیم و به‌طور مختصر نیز نگاهی به نقاط قوت و ویژگی‌های هر کدام داریم.

بازی 41148
سبک: ماجراجویی
استودیو: مهدی فنائی
قیمت: رایگان

بازی 41148 ساخته‌ مهدی فنایی، نه‌تنها یک بازی عالی میان آثار داخلی محسوب می‌شود، بلکه بازی در سطح جهانی نیز حرف‌هایی برای گفتن دارد. اولین ویژگی و نقطه قوت بازی در زمینه‌ ارائه یک داستان زیبا و به یادماندنی است‌. 41148 داستان شخصی به نام سینا را روایت می‌کند که گذشته‌ خود را فراموش کرده است و در مکانی مرموز از خواب بیدار می‌شود. حال بازیکن باید در نقش سینا با گشت و‌ گذار در محیط و پی بردن به گذشته‌ خود، داستان بازی را پیش ببرد.بازی‌ اندروید 41148 در چهار اپیزود مختلف عرضه شده است که می‌توانید هر چهار نسخه را در یک بازی به‌صورت پیوسته تجربه کنید.

بازی لبه‌ ترس
سبک: اکشن
استودیو: PersianGulf DC
قیمت: رایگان

لبه‌ ترس، دنیایی را به تصویر می‌کشد که دیگر جای امنی برای انسان‌ها نیست؛ زیرا زامبی‌ها آن را فتح کرده‌اند و انسان‌ها نیز چاره‌ای جز پناه بردن اردوگاه‌ها و مکان‌های نظامی ندارند. حال فرماندهان یک پناهگاه ایرانی، تصمیم می‌گیرند تا شخصی به نام فرید که یکی از نیرو‌های کارکشته و حرفه‌ای پایگاه محسوب می‌شود را به همراه گروهی برای پیدا کردن درمان این ویروس مرگبار به یک دانشگاه مرموز در مکانی خطرناک اعزام کنند.حال شما باید با در دست گرفتن کنترل فرید سعی کنید با ورود به دانشگاه و پیدا کردن درمان ویروس، مأموریت خود را با موفقیت به اتمام برسانید. بازی از زاویه‌ دید اول شخص بهره می‌برد و یک شوتر هیجان‌انگیز و دلهره‌آور ارائه می‌کند.

بازی کلاچ
سبک: مسابقه‌ای
استودیو: نوموگیم
قیمت: رایگان

این‌که بالاخره در یک بازی اتومبیلرانی خوب و باکیفیت، از ماشین‌های ایرانی استفاده شده باشد، به‌ تنهایی می‌تواند انگیزه‌ای محسوب شود برای افرادی که به این رشته علاقه دارند. بازی کلاچ به بازیکن این امکان را می‌دهد تا با استفاده از ماشین‌های ایرانی، در قالب چالش‌های مختلف به رانندگی بپردازد. حتی می‌توان به‌طور آزادانه در شهر رانندگی و برای شرکت در حالت‌های مهم، آمادگی کسب کرد.ماشین‌ها علاوه ‌بر طراحی خوب و دقیقی که دارند، در زمینه‌هایی مانند کنترل، سرعت و هندلینگ نیز دارای تفاوت‌هایی با یکدیگر هستند. همین موضوع باعث شده است رانندگی با هریک از ماشین‌ها، بتواند تجربه‌ منحصربه‌فردی را به گیمر منتقل کند. کلاچ یک بازی با کیفیت در سبک اتومبیلرانی است که می‌تواند یک انتخاب منحصر‌به‌فرد و عالی برای بازیکنان ایرانی علاقه‌مند به این ژانر محسوب شود. در ادامه می‌توانید بازی ایرانی کلاچ را به‌صورت رایگان از اپلیکیشن‌های بازار و مایکت دریافت کنید.