دشمنان می‌خواهند با تبرئه خود دوباره ارتباط بگیرند

وزیر اطلاعات:

دشمنان می‌خواهند با تبرئه خود دوباره ارتباط بگیرند

حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب در جلسه معارفه مدیرکل اداره اطلاعات آذربایجان غربی، گفت: دشمنان در حال حاضر سعی می‌کنند با عنوان کردن مطالبی درخصوص احیای برجام و تبرئه خود از اغتشاشات، ارتباط دوباره‌ای با ایران برقرار کنند.

وزیر اطلاعات در توضیح این سخنان مطرح کرد: آنها با توهم‌سازی و جعل اخبار، تمام توان خود را برای روایت‌سازی و تصویرسازی غلط به کار می‌گیرند و ترویج خشونت، ترور و غارت اموال مردم در صدر سیاست‌های‌شان قرار دارد. وی افزود: مزدور پروری و آشوب‌ پروری با کمک گروهک‌های تجزیه‌طلب و ایجاد یک عملیات روانی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی دیگر حربه دشمنان است که با اقتدار نیروهای امنیتی و مسلح و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب باز هم با شکست سختی مواجه شد.
​​​​​​​خطیب با اشاره به این‌که دولت حجت‌الاسلام رئیسی از همان ابتدا با همه مطالبات انباشته شده‌ای که وارث آن بوده و همه محدودیت‌های موجود تلاش خود را برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر انجام داده است، یادآور‌شد: از زمان شروع دولت مردمی و انقلابی با وجود همه فشارها، تحریم‌ها و اهرم‌های فشار دشمنان انقلاب، کارگزاران دولت تلاش کرده‌اند در جهت مردمی کردن یارانه‌ها، افزایش حقوق کارمندان، کارگران، بازنشستگان، معلمان و پرستاران و همه اقشار مختلف جامعه گام‌های مؤثری بردارند. خطیب تاکید کرد:  دولت با افزایش ارتباطات با کشورهای همسایه و حضور فعال در پیمان‌های منطقه‌ای و جهانی توانسته مراودات خود را با کشورهای منطقه‌ای و جهانی افزایش دهد.