کشف جسد دختر و پسر ناپدیدشده در عمق دره

کشف جسد دختر و پسر ناپدیدشده در عمق دره

جسد دختر و پسر ناپدیدشده، 20روز پس از ناپدیدشدن‌شان در دره‌ای در غرب تهران پیدا شد.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، 12 آذر امسال زنی جوان تبعه افغانستان با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران شکایت کرد برادرش ناپدید شده و از او خبری ندارد. با دستور بازپرس محمدتقی شعبانی، پرونده به پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی در تحقیقات گفت: «برادر 25ساله‌ام به نام پدرام هرازگاهی خودروی پژوپارس مرا می‌گرفت و بعد از ساعاتی آن را تحویلم می‌داد. او از روز چهارم آذر امسال سوار خودرویم شده و از خانه بیرون رفت و تا شب بازنگشت. به تلفنش بارها زنگ زدیم که جواب نداد. چهار روز بعد تلفن‌همراهش خاموش شد. به تلفن دختر مورد علاقه‌اش که هموطنم بود نیز زنگ زدیم که پاسخ نداد.»
پس از این شکایت تلاش‌ها برای یافتن مرد جوان ادامه داشت تا این‌که خانواده دختری تبعه افغانستان نیز با حضور در پلیس آگاهی شکایت کردند او نیز از خانه بیرون رفته و ناپدید شده است. در جریان تحقیقات معلوم شد او دختر مورد علاقه پدرام است. او نیز یک روز بعد از گم‌شدنش گوشی‌اش خاموش شده بود. 
در ادامه این جست‌وجو‌ها بود که ماموران متوجه شدند 26 آذر امسال گشت پلیس اجساد دختر و پسر جوانی را در خودروی پژویی پیدا کرده که از دره‌ای در غرب تهران به پایین سقوط کرده بودند. با بررسی پلاک خودرو، مالک آن که خواهر پدرام بود شناسایی شد و خانواده دختر و پسر گمشده با مراجعه به پزشکی‌قانونی اجساد را شناسایی کردند.  پرونده مرگ مشکوک این دو نفر در شعبه هفتم بازرسی دادسرای جنایی تهران در دست بررسی است.