آمریکا به‌دنبال استفاده ابزاری از تروریسم برای ویرانی ایران است

آمریکا به‌دنبال استفاده ابزاری از تروریسم برای ویرانی ایران است

حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان‌ در توییتی نوشت: قطعنامه بی‌ارزش کنگره آمریکا در حمایت از گروهک تروریستی منافقین، ‌بار دیگر اثبات کرد که آنها به‌دنبال استفاده ابزاری از تروریسم و سناریوی داعش برای ویرانی ایران هستند؛ همان روشی که در به‌کارگیری ابزاری داعش طی سال‌های اخیر  به ویرانی سوریه و عراق انجامید.

گفتنی است اخیرا تعدادی از نمایندگان تندروی کنگره آمریکا در قطعنامه‌ای با تکرار اتهامات واهی درباره اغتشاشات ایران، از گروهک تروریستی و منفور منافقین حمایت کردند. بر‌اساس این گزارش، ۱۶۵ نماینده تندروی کنگره آمریکا در این قطعنامه مدعی نقض حقوق بشر توسط ایران شدند.
این در حالی است که اعضای مجلس نمایندگان آمریکا پیش از این هم به‌منظور تداوم حمایت از اغتشاشات و آشوب‌های اخیر در ایران، قطعنامه‌ای را تصویب کرده بودند. این قطعنامه با ۴۲۰ رأی موافق و یک رأی مخالف به تصویب رسید. لازم به ذکر است که به‌دنبال آغاز اغتشاشات گذشته در ایران، آمریکا و غرب در ادامه تلاش‌های خود در راستای به هرج و مرج کشاندن ایران، اقدام به حمایت از اغتشاشات کرده و قصد داشتند تا با القای التهاب به شرایط داخلی ایران، این اغتشاشات را زنده نگه دارند.