چوبه‌دار، تاوان خیانت مرد متاهل

چوبه‌دار، تاوان خیانت مرد متاهل

مرد متاهل که برای افشا نشدن خیانتش، زن مطلقه را کشته بود با حکم قضات دادگاه کیفری به قصاص محکوم‌ شد.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، تابستان سال گذشته با کشف جسد زن 33 ساله‌ای در خانه‌اش در حوالی میدان امام حسین‌(ع) تهران، تحقیقات پلیسی در این باره آغاز شد. مادر لیلا ــ مقتول ــ در جریان تحقیقات گفت: «دخترم پس از جدایی از همسرش به تنهایی زندگی می‌کرد. چند روزی بود به تلفن‌هایش جواب نمی‌داد که این باعث نگرانی‌ام شد. به مقابل خانه‌اش آمدم اما در را باز نکرد‌. با ماموران کلانتری و آتش‌نشانی وارد خانه شدیم که با جسد خونین لیلا رو‌به‌رو شدم.‌»
بررسی صحنه قتل نشان داد، قاتل به‌راحتی وارد خانه شده و پس از درگیری با مقتول، او را با ضربه چاقو قتل رسانده است. تماس‌های مقتول، ارتباط او با مردی متاهل به نام احسان را فاش کرد. با کشف این سرنخ احسان دستگیر شد و در تحقیقات به قتل اعتراف کرد و گفت: «من رابطه خوبی با همسرم نداشتم تا این‌که با لیلا آشنا شدم. روز حادثه او مرا به خانه‌اش دعوت کرد و رابطه برقرار کردیم. هنگامی که می‌خواستم از خانه خارج شوم، لیلا پول زیادی از من‌خواست. 
این پول را نداشتم. بر سر همین پول با هم درگیر شدیم. تهدید کرد رابطه را به همسرم می‌گوید. بعد شروع به داد و فریاد کرد تا همسایه‌ها باخبر شوند. یک کارد میوه خوری از روی میز برداشتم و دو ضربه به کتف و صورتش زدم. بعد هم بیرون رفتم. من وقتی از خانه خارج شدم، لیلا زنده بود و پزشکی قانونی علت مرگ را اصابت ضربه‌های متعدد به مقتول اعلام کرده است. فردی بعد از من به آن خانه رفته و او را کشته است.»
با تکمیل تحقیقات در دادسرا، پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. در جلسه دادگاه مادر مقتول برای قاتل دخترش درخواست قصاص کرد. سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: ضربه‌های من کشنده و عمیق نبود. به همین خاطر اتهام قتل عمد را قبول ندارم. بعد از من کسی او را کشته است. پس از دفاعیات متهم، قضات وارد شور شده و او را به قصاص محکوم کردند.