کوتاه‌ از‌حوادث

کوتاه‌ از‌حوادث

قاتل مامور پلیس بازداشت شد
عامل شهادت مامور پلیس در شهرستان خوی دستگیر شد.  
به گزارش جام‌جم، سردار رحیم جهانبخش، فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در این باره گفت:گروهبان یکم محمدرضا حاجی حسینلو از ماموران کلانتری خدمات انتظامی ارومیه بود که برای امدادرسانی و تامین نظم و امنیت مناطق زلزله زده شهرستان خوی به آنجا اعزام شده بود. او هنگام انجام ماموریت از سوی سارقی در محل زلزله مورد حمله قرار گرفت که زخمی شده و در ادامه به شهادت رسید‌. عامل شهادت او ساعاتی بعد از حادثه بازداشت شد. 

حمله با چاقو به یک روحانی
مرد موتورسواری با حمله به یک روحانی در تهران او را زخمی کرد و متواری شد‌. 
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان‌، ظهر دیروز در خیابان دماوند تهران یک روحانی با چاقو مورد حمله قرارگرفت‌. او که زخمی شده بود برای ادامه درمان به بیمارستان امام حسین(ع)  تهران منتقل شد‌. این در حالی است که عامل حمله که مرد موتورسواری بود از صحنه ماجرا فرار کرده و پلیس در جست‌و‌جوی اوست. 

4کشته در تصادف پژو و زانتیا
تصادف دو خودرو سواری پژو ۴۰۵ و زانتیا در مسیر راین - سربیژن منجر به مرگ چهار نفر شد.
سرهنگ امیر معین‌الدینی، رئیس پلیس‌راه جنوب کرمان به ایرنا گفت‌: در این تصادف که صبح دوشنبه رخ داد‌ دو‌ نفر در خودرو ۴۰۵ و دو نفر هم در زانتیا جان‌شان را از‌دست دادند. در خودرو زانتیا مواد مخدر کشف شده و به نظر می‌رسد به علت سرعت بالای این خودرو تصادف مرگبار رخ داده است. 


بازداشت سارق قاتل
مردی که در‌صدد سرقت از مردی بود او را با شلیک گلوله به قتل رساند.
به گزارش جام‌جم‌، بهمن امسال وقوع یک فقره تیراندازی به سمت خودروی یکی از شهروندان در شهرستان هیرمند استان سیستان و بلوچستان به پلیس گزارش شد‌.‌ در جریان تحقیقات ‌معلوم شد راننده با شلیک گلوله به قتل رسیده است. هویت قاتل در شهرستان هیرمند شناسایی و او تحت تعقیب بود که‌ دیروز بازداشت شد. متهم در بازجویی پلیسی اعتراف کرد که هدفش سرقت از آن مرد بوده که در جدال با وی او را با شلیک گلوله به قتل رسانده است.


2 مصدوم در انفجار رستوران
انفجار رستوران در یک ساختمان سه طبقه‌ای در خیابان ستارخان تهران به مصدومیت دو نفر منجر شد‌.  
به گزارش جام‌جم‌‌، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در این باره گفت‌: ساعت 8و52دقیقه صبح دوشنبه وقوع انفجار در یک ساختمان غیرمسکونی در خیابان ستارخان، خیابان خسرو شمالی تهران به آتش‌نشانی گزارش شد‌.انفجار در یک ساختمان سه طبقه رخ داده که طبقه اول آن یک واحد صنفی بود، طبقه فوقانی آن یک رستوران به وسعت ۱۳۰ مترمربع و طبقه آخر آن نیز آشپزخانه این رستوران و محل استراحت کارگران بوده است.  وی افزود‌:‌ کانون انفجار طبقه آخر این ساختمان بود که بر اثر شدت انفجار همه دیوارهای قطور داخلی تخریب و باعث ریزش سقف طبقه میانی آنجا شده بود‌. آتش‌نشانان دو کارگر مصدوم را در این حادثه نجات دادند. ‌نشت گاز و بروز یک جرقه باعث این حادثه شده‌است. 

دستگیری قاتل در نیمروز
قاتل فراری پس از چهار ماه زندگی مخفیانه بازداشت شد.
به گزارش جام‌جم‌، سرهنگ مرتضی جوکار‌، جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این باره گفت‌: چهارماه پیش يک فقره قتل با سلاح گرم در یکی از روستاهای‌ شهرستان‌ نیمروز رخ داد و قاتل متواری شده بود.‌ در ادامه تحقیقات با گذشت چهارماه از قتل‌ دیروز قاتل فراری‌ که قصد بازگشت به شهرستان نیمروز را داشت در‌ ایستگاه بازرسی سفید آبه شناسایی و بازداشت شد.