4 دختر دانش‌آموز در برابر اتهام قتل همکلاسی

4 دختر دانش‌آموز در برابر اتهام قتل همکلاسی

بعد از مرگ مرموز دختر دانش‌آموز با سم، خانواده‌اش از چهار همکلاسی او به اتهام قتل شکایت کردند.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، دیروز زوج میانسالی با حضور در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از چهار همکلاسی دختر 16ساله‌شان به اتهام قتل عمد شکایت کردند. مادر داغدیده در جریان تحقیقات قضایی گفت: علاوه بردختر 16ساله فوت شده‌ام، پسری 23ساله هم دارم. دخترم در رشته تجربی درس می‌خواند و عاشق این بود که روزی روانپزشک شود و بسیار درسخوان و زرنگ بود. همه او را دوست داشتند. دوازدهم بهمن امسال قرار بود بعداز پایان کلاس‌های مدرسه به کلاس تقویتی برود که در مرکز دیگری برگزار می‌شد. عصر بعد از 9بار زنگ زدن او پاسخ داد. وقتی موضوع را جویا شدم، گفت سر کلاس بوده و متوجه نشده است. خواستم برادرش را دنبالش بفرستم که گفت با دوستانش به خانه می‌آید. حدود ساعت هشت شب بود که همراه یکی از همکلاسی‌هایش به خانه آمد. 
شاکی پرونده ادامه داد: به اتاق رفت و از جزوه‌هایش عکس گرفت و برای گوشی دوستش ارسال کرد. پنج‌دقیقه‌ای نگذشته بود که صداهای خفیفی از اتاقش آمد. پسرم آنجا رفت و او را دید که دست و پاهایش می‌لرزد و کف از دهانش بیرون آمده است. با اورژانس تماس گرفتیم و او را با آمبولانس به بیمارستانی در شرق تهران بردیم. تحت درمان بود که ساعت 8 صبح روز بعد فوت شد. از پزشک معالجش در بیمارستان پیگیر علت مرگ دخترمان بودیم که فهمیدیم او با سم فوت کرده است. موضوع را از چهاردختر که آخرین بار با او بودند پرس‌وجو کردیم. گفته‌های ضد و نقیضی داشتند و ترسیده بودند. گمان می‌کنم که دخترم به قتل رسیده و راز مرگ او را چهاردختر همکلاسی‌اش می‌دانند، بنابراین از آنها به‌اتهام قتل عمد شکایت دارم. 
با شکایت اولیای دم دختر دانش‌آموز، با دستور محمد مهدی براعه، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران، دستور تحقیقات از چهاردانش‌آموز برای رازگشایی از مرگ همکلاسی‌شان را صادرکرد.