بررسی چالش‌های رژیم صهیونیستی در مستند «خراش»

بررسی چالش‌های رژیم صهیونیستی در مستند «خراش»

گونه مستند یکی از جذاب‌ترین گونه‌های فیلمسازی است که مخاطبان بسیاری هم دارد. در بسیاری مواقع تلویزیون برای رساندن پیام خود به این گونه خاص و جهانی دست می‌برد تا مخاطب بهتر بتواند با آن ارتباط برقرار کند.

از‌جمله مخاطبان شبکه پنج مستند «خراش» عنوان یکی از تازه‌های این شبکه با محوریت بررسی تهدیدهای صهیونیسم بین‌الملل و چالش‌های این رژیم برای تمامی کشورهای جهان جمعه‌ها حوالی ساعت 20 و 40 دقیقه از شبکه پنج سیما روانه آنتن می‌شود.
 این مستند آرشیوی با بررسی چالش‌های سیاست خارجی رژیم‌صهیونیستی و تعارض‌های آن با کشورهای منطقه و جهان به تبیین انزوای رو به رشد رژیم صهیونیستی در عرصه بین‌الملل می‌پردازد. خراش صهیونیسم بر نهادهای بین‌المللی، آمریکا، اروپا، آفریقا، کشورهای جهان اسلام، ایران قبل و بعد از انقلاب، پیش‌بینی‌های شخصیت‌ها و نهادهای مختلف سیاسی، علمی، فرهنگی و دینی از ملل مختلف درخصوص فروپاشی این رژیم، شناسایی نقش رژیم صهیونیستی در حمایت از فرقه‌های افراطی در خاورمیانه، بررسی فواید فرو‌پاشی اسرائیل و برقراری نظم، امنیت و صلح برای جهان برخی از موضوعات این مستند است که در هر قسمت از خراش دنبال می‌شود.