عرضه و فروش محصولات فناورانه در ۴۰کشور

عرضه و فروش محصولات فناورانه در ۴۰کشور

مهدی صفاری نیا، رئیس پارک فناوری پردیس در مراسم آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری اینوتکس روز گذشته در پارک فناوری پردیس توضیح داد: اینوتکس عملا اولین رویداد فناوری و نوآوری کشور است که همه بازیگران نوآوری را زیر یک سقف جمع کرده و در این چهار روز فرصت آشنایی، تبادل اطلاعات و شبکه سازی ایجاد می‌کند.

وی گفت: این نمایشگاه فرصت معرفی محصولات را در بازار داخلی و خارجی فراهم کرده است و امیدواریم برگزاری سالانه این رویداد رتبه نوآوری ایران را در منطقه تصحیح کند.
رئیس پارک فناوری پردیس ادامه داد: امسال ویژگی جدید این رویداد بخش «فینوتکس» است که محلی برای تبادل تجربه بانک‌ها، فین‌تک‌ها و بازیگران اقتصاد دیجیتال است.
به گفته صفاری‌نیا، پارک فناوری پردیس از معافیت مالیاتی مناطق آزاد برخوردار و محصولات شرکت‌های این پارک در۴۰کشور دنیا عرضه و به فروش رسیده است. وی افزود: در چند سال آینده فضای پارک به ۵۰۰ هکتار می‌رسد که شرکت‌ها می‌توانند کمپ‌های خود را داشته باشند.اینوتکس از سه‌شنبه 19اردیبهشت تا جمعه 22اردیبهشت از ساعت ۱۰صبح تا ۱۸ در محل پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد و بازدیدکنندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام، به سایت رسمی رویداد به نشانی www.inotex.com  مراجعه کنند.