احمد خطر در «برمودا»

احمد خطر در «برمودا»

یکی از ویژگی‌های برنامه «برمودا» حضور مهمان‌هایی است که برای مخاطبان جذاب هستند؛ به‌خصوص افرادی که شاید مدتی نبودند و هیچ فعالیتی نداشتند.

مثلا دریکی ازقسمت‌ها احمد مجدزاده یا احمدخطرمهمان برنامه شد که باجمله«جدی می‌فرمایید»خیلی برسرزبان‌ها افتادو کلیپ‌هایش در فضای مجازی بین کاربران دست به دست می‌شود. اولین چیزی که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته بود تغییر چهره این شخصیت بود. برمودا از این دست مهمان‌های شگفت‌انگیز زیاد دارد. 

یک شب خودمانی
«شب‌خوش»یکی‌ازجدیدترین برنامه‌های گفت‌و‌گو‌محورتلویزیون‌است که بااجرای مهران غفوریان ازشبکه‌سه‌پخش می‌شود. غفوریان که پیش از این اجرای برنامه‌های «اعجوبه‌ها» و «سه شو» را برعهده داشت، این بار مجری یک برنامه گفت‌و‌گو‌محور شده که با توجه به ویژگی‌هایی که در بازیگری دارد، این برنامه را هم اجرا می‌کند و نوع اجرایش هم مورد توجه قرار گرفته است. اما خود برنامه هم یک گفت‌و‌گوی صمیمانه بین میزبان و مهمان است که وارد چالش‌های سرگرم‌کننده هم می‌شوند. میزبان در این برنامه با توجه به شناختی که از مهمان‌ها دارد، با آنها گفت‌و‌گو می‌کند و گپ می‌زند و شوخی‌هایی می‌کند که برای مخاطب جالب است. چالش‌هایی هم که برای مهمان‌ها در نظر گرفته شده جالب و دیدنی است. آن هم برای مهمان‌هایی که برای مخاطبان چهره‌های آشنایی هستند و قرار گرفتن در این بازی‌ها و چالش‌ها آن را برای مخاطب جذاب‌تر می‌کند. بازیگرانی همچون نصرا... رادش، بیژن بنفشه‌خواه، ‌کمند امیرسلیمانی و...  مهمانان این برنامه تلویزیونی هستند و  مقابل همکار خود (غفوریان) می‌نشینند تا در گفت‌وگوی شیرین و چالشی با او شرکت‌ کنند. 

آگاهی مردم از تحولات کشور
یکی از برنامه‌های گفت‌وگومحور تلویزیون که مخاطبانش آن را به‌صورت تخصصی دنبال می‌کنند، برنامه «جریان» است. برنامه تلویزیونی جریان برنامه‌ای در حوزه مسائل سیاسی است که به بررسی تحولات کشور از منظر راهبردی می‌پردازد. این برنامه با هدف آگاهی مردم به‌خصوص نسل جوان از تحولات روز کشور و جهان از منظر راهبردی روی آنتن می‌رود. دکتر علیرضا زادبر اجرای این برنامه را برعهده دارد و کارشناسان و صاحب‌نظران بسیاری در حوزه‌های مختلف وارد این برنامه می‌شوند و به گپ‌‌وگفت می‌پردازند. گاهی بحث‌ها و موضوعاتی که در این برنامه مطرح می‌شود برای مخاطبانش جذاب‌تر است و گاهی حضور افرادی که به‌عنوان مهمان حضور دارند، آن گفت‌وگو را جذاب و دیدنی می‌کند؛ اما مجموعه جریان در کنار مخاطبان خاصی که دارد که با نگاه تخصصی حوزه‌های مختلف را دنبال می‌کنند، مخاطبانی هم دارد که شاید خیلی حرفه‌ای و تخصصی نباشند، اما شیوه برنامه و ساختار آن به گونه‌ای است که برای آنها هم جذاب و بحث‌ها برای‌شان کاربردی باشد.