زوج باسابقه کمدی

زوج باسابقه کمدی

سریال «ساختمان پزشکان» را می‌توان شروع یک رفاقت دانست که تبدیل به یک زوج هنری در آثار نمایشی شد. بهنام تشکر و هومن برق‌نورد که با تعامل و دیالوگ‌های خود لبخند را روی لب مخاطبان نشاندند، به همین خاطر این اتفاق تکرار شد و در سریال‌های دیگری چون: دزد و پلیس، دودکش، پادری و همچنین فیلم زندانی‌ها در کنار هم حضور پیدا کرده و موقعیت‌های کمدی شیرینی را خلق کردند.

آنها به‌دلیل رفاقت و شناختی که از همدیگر پیدا کردند و تجربیات تئاتری که داشتند، توانستند رگ مخاطب را در دست بگیرند و شوخی‌هایی طراحی کنند که برای مخاطب دیدنی و شنیدنی باشد‌ تا جایی که آنها در گفت‌وگویی عنوان کردند همه فکر می‌کنند ما با هم فامیل هستیم. یعنی رفاقت‌شان تا این حد برای مخاطب باورپذیر است. حتی با واکنش‌های جالبی هم از جانب مخاطبان روبه‌رو شده‌اند. البته تشکر وقتی در کنار برق‌نورد قرار می‌گیرد به‌ نوعی عقل کل گروه‌شان است و مخاطب با این تصور به تماشای پاسکاری‌های آنان در بازی می‌نشیند.

شیرین‌ترین زوج تلویزیونی
«پایتخت» را می‌توان یکی ازموفق‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی دانست که تولید آن به شش فصل رسید و همچنان در بازپخش‌هایش نیز مورد توجه مخاطبان بسیاری قرار می‌گیرد.محسن تنابنده و احمد مهرانفر را می‌توان یکی از موفق‌ترین و شیرین‌ترین زوج‌های تلویزیونی دانست که در این سریال درخشیدند و به شهرت رسیدند.از آنجا که تنابنده یکی از نویسندگان این مجموعه هم هست، به‌خوبی این دو کاراکتر را پرورانده و دوستی با مهرانفر هم باعث شده تا پاسکاری‌های این دو بازیگر بیش از پیش فضا و موقعیت‌های کمدی ایجاد کند.رقابت و گاهی حسادت در بین این دو شخصیت وجود دارد اما مهم‌ترین چیزی که هردو در بازی رعایت کرده و مورد توجه قرار می‌دهند، پشت هم بودن و هوای همدیگر را داشتن است که جزو نکات آموزنده بازی این دو شخصیت است. این دو در سینما هم همبازی بوده‌اند. مثلا در فیلم «استشهادی برای خدا» تنابنده نقش شیخ‌محمد و مهرانفر نقش رحمت را بازی کرد اما آنها در تلویزیون، زوج محبوب‌تر و مشهورتری محسوب می‌شوند.

قاب‌های ماندگار
مجموعه «نون‌خ» شامل کاراکترهای شیرین و بانمکی است که هرکدام ویژگی‌ای دارند که مورد توجه مخاطب قرار گرفته است. در کنار داستان و شخصیت‌پردازی خوبی که این سریال دارد، قاب‌های زیبا و چشم‌نوازی را هم برای مخاطب ترسیم کرده که به جذابیت سریال افزوده است. به‌خصوص در سری جدید که اهالی روستا راهی یک سفر می‌شوند و از غرب ایران به جنوب کشور می‌روند و از این رو نماهای زیبایی را در معرض دید مخاطب قرار می‌دهند. حتی در تیتراژ هم با اماکن و نقاط مهم گردشگری‌ای آشنا می‌شویم که شاید تاکنون ندیده بودیم.