هشدار درباره خطرات یک بازی رایانه‌ای 

هشدار درباره خطرات یک بازی رایانه‌ای 

تهیه‌کننده برنامه «بسته پیشنهادی» گفت: در این برنامه درباره خطرات بازی یارانه‌ای Call of Duty یا ندای وظیفه به خاطر خشونت و ایران‌هراسی که دارد، هشدار دادیم.

الهه بهبودی در گفت‌وگویی با یادآوری این‌که سال گذشته ۱۹قسمت از برنامه پخش شده، اظهار کرد: این برنامه ۵۲قسمت دارد و ادامه‌اش امسال پخش می‌شود. بنابراین نسبت به سال گذشته تغییر طرح و رویکرد نداریم. با توجه به این‌که در هفته دو بار روی آنتن می‌رویم، پخش این برنامه تا اواسط تابستان ادامه دارد.  تهیه‌کننده برنامه «بسته پیشنهادی» درباره معرفی بازی‌های رایانه‌ای توضیح داد: به پدرها و مادرها می‌گوییم سراغ این بازی‌ها نروید. مثلا توضیح می‌دهیم بازی Call of Duty (ندای وظیفه) مناسب نیست، چون هم خشونت بالایی دارد و هم ضد ایران و شرق است و ایران را محور شرارت معرفی می‌کند. مخاطب اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی را در این بازی می‌بیند.   برنامه بسته پیشنهادی، محصولی از گروه خانواده شبکه دو است که در حوزه فرهنگ و هنر به ارائه بسته‌های پیشنهادی برای مخاطبان می‌پردازد. این برنامه با اجرای مژده لواسانی و تهیه‌کنندگی الهه بهبودی پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها حدود ساعت ۲۳ پخش می‌شود. 

«مادر سوجان» به پخش می‌رسد
تلویزیون تاکنون در تولید ات خود سراغ استان‌های مختلفی رفته که بیشتر شامل گیلان و مازندران می‌شود. حالا قرار است سریالی با حال و هوای استان گیلان روی آنتن تلویزیون برود. سریال تلویزیونی «مادر سوجان» قصه چند نسل را روایت می‌کند؛ نسل‌هایی که در خطه گیلان روزگار می‌گذرانند. البته این قصه به فضاهای دیگری همچون تهران قدیم پا می‌گذارد. آنچنان که در خبرها آمده این سریال روایتگر زندگی در سال‌های 1310 تا 1357 است و با محوریت شخصیت مقاوم زن ایرانی و اهمیت نهاد خانواده ساخته می‌شود.قصه بیشتر بر پایه زندگی سوجان، دختری گیلانی است که در همین دوران بخش‌های مهمی از تاریخ معاصر ایران و گیلان هم روایت می‌شود. معاون امور استان‌های صداوسیما در گفت‌وگویی اعلام کرد که قرار است فیلمبرداری «مادر سوجان» 60 قسمت ادامه پیدا کند و امسال به پخش برسد. این سریال در آینده‌ای نزدیک روی آنتن خواهد رفت.در این سریال بازیگرانی نظیر ثریا قاسمی، غزال اکرمی، علی مرادی، حمیدرضا نعیمی، حدیث نیکرو، مهران رجبی و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

تجلیل از پدر رادیو
در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند پژواک که پیمان طالبی اجرای آن را به‌عهده داشت از محمد قربانی، پیشکسوت رادیو که به تاریخ شفاهی رادیو شهره است تقدیر شدقربانی از دهه 40 راهی رادیو شد و با ۵۱ سال فعالیت در رادیو از مردان بزرگ در این عرصه به‌شمار می‌رود.قربانی از جمله  پیشکسوت‌های رادیوست و بسیاری از مخاطبان او را با عنوان پدر رادیو می‌شناسند.  روز رادیو بهانه‌‎ای بود تا از بزرگان و  پیشکسوتانی همچون قربانی تقدیر به عمل آید.