طلیعه فروپاشی آمریکا

نگاهی به فرصت سردمداری دانشجویان ایران در جهان باتوجه به اتفاقات رخ داده دردانشگا‌‌ه‌های آمریکا

طلیعه فروپاشی آمریکا

امروز اولین تکلیف دانشگاه‌های ایران ونیروهای موحد و مومن وانقلابی آن، اول تفسیر و تحلیل و تبیین درست رخ داد؛ اعتراض همگانی و گسترش‌دار و گسترش‌گیر دانشگاه‌های آمریکا و اروپا وهمزمان دفاع و پشتیبانی وحمایت عملی با برپایی تظاهرات سراسری در دفاع از غزه و دانشجویان معترض آمریکایی.

سازماندهی این اعتراض به عهده خود دانشجویان است و با کسب مجوز باید خود اقدام کنند و منتظر دولت نباشند و جلوی جریان محافظه‌کار و مشکوک و نفوذی‌ها باید مقاومت کنند. همه دانشجویان مسلمان و مسیحی و یهود و سکولار چپ و راست گرد غزه باید متحد شوند. اگر جویی شرافت دارند، باید حمایت‌شان را از غزه و دانشجویان آمریکا به‌صورت روزمره اعلام کنند و به جهان نمایش دهند و پیشرو و پیشران دانشجویان کشورهای اسلامی در اعتراض همگانی باشند و آنان را به فعالیت فراخوانند و دانشجویان مصر، اردن، لبنان، افغانستان، پاکستان، هند، آذربایجان، کشورهای نفتی خلیج‌فارس، بحرین، عربستان، امارات و نیز سوریه، عراق، یمن، آسیای میانه، غرب آسیا و کل آسیا باید متحد شوند. دانشگاه ما باید بیدار شده و در تمام شهرها از افسون شیطان رها شود. زمستان دانشگاه‌های ما باید به‌طور گسترده سپری شده وروسیاهی برای ذغال بماند.هم در آمریکا و هم ایران.زمستان دانشگاه ایران چه بود؟ نفوذ فصل یخبندان غربزدگی بود.خود بشیریه‌ها بود و خودباختگی بود و اداره پیرامونی بود و مصرف‌گرایی علم بود و فقر عقلانیت بود و فقدان تفکر و خلاقیت و دانش نافع و خدمت به دین و میهن و مردم و انقلاب استقلال‌طلب و آزادیخواه بود و مهار دانشگاه در کف غربزده‌ها و لیبرال‌ها بود. و همه پناه‌آوردگان به بتکده فرعون، زمستان دانشگاه ما بود، از فروغی‌ها و سیاسی‌ها و پس از انقلاب، قوام‌ها و سریع‌القلم‌ها و امثال زیباکلام، غنی‌نژاد، اباذری، حجاریان، تاج‌زاده و همه روشنفکران پیرامونی و اساتید پیرامونی زمستان بودند که از دانشگاه‌های اسیر سکوت و خدمتگزار سرمایه‌داری جهانی وحشی در آمریکا و اروپا قبله حاجات ساخته بودند و همه نخبگانی که تحت تأثیر اساتید غربزده به سوی سرزمین موعود و معبد دانش مدرن و آزادی بیان جعلی و لیبرالیسم و اغوای دروغین استقلال علم و عدم مداخله قدرت و حکومت در دانشگاه با کینه علیه دین و انقلاب و عشق به اغوای خصم انسانیت و شیطان بزرگ با روح بردگی قدرت غربی به سوی سرزمین شیاطین سفید، مهاجرت کرده بودند، امروز شرمنده و روسیاهند و همه دانشگاه‌های رده‌اول ایران که به اسارت سحر فکری فرعون غرب درآمده بودند و بسیاری از استادان‌شان نقش دلال بیگانگان برای دزدیدن مغزها را ایفا می‌کردند و سطح علمی دانشگاه‌های برجسته ایران را فرومی‌کشاندند و گرفتار پروژه دانشگاه ایران همچون چرخ پنجم ماشین تجاوز و همدست نظام سلطه و اسیر اسرائیلیات و شورشگری علیه استقلال و فرهنگ و سروری خودی و بومی خود شده بودند؛ اینها زمستان بودند. سرما و یخبندان حقیقت و علم بودند.
امروز پس از نمایش درخشان بزرگی و خرد و حقانیت ایران و بیداری دانشگاه‌های آمریکا در دفاع از خط ایران اسلامی در مقابله با غرب، دیگر صدای ضدعدالت و ستایش شیطان در دانشگاه‌های ما خفه خواهد شد و امید داریم آغاز شکوفایی حمیت و غیرت و جهاد علمی سراسری باشد. آغاز مرگ زمستان و از خودبیگانگی و نزول عمومی علمی و فرار مغزها و جهاد و کوشش غیورانه همگانی و متحد جوانان و رهایی مغزها از اسارت آمریکا و بی‌خویشتن و غربزدگی و پیدا کردن خود و حق و ایستادگی در برابر فساد و چاکری کفر جهانی محارب با حق باشد و همراه حق طلبان و یار مستضعفان و مظلومان بودن.این آغاز بهار دانشگاه اسلامی و رهایی از چنگ سپاه زمستان و خواب و مردگی است و تحول عمومی دانشگاه‌ها و جبران عقب ماندگی و پذیرش تربیت اسلامی و اصلاح جان وتفکروعمل و تلاش همگانی علمی درهمه دانشگاه و رهایی از دست شیطان بزرگ و ننگ ترویج فرهنگ شیطانی است و تحول ساختاری از اینجا شروع می‌شود. فاصله روزی که دانشگاه‌های ما اتاق جنگ بود تا امروز که به انشقاق رسید و عده‌ای نخبه سرباز امام زمان(عج) شدند که اقلیت هستند، جان در راه توسعه علمی می‌نهند و اکثریتی دل به شیطان داده و در خواب زمستانی فرو رفته بودند، اتفاقی نو افتاده است.
حالا موسم جهاد عمومی و تحول انقلابی در اداره دانشگاه است و قدرت ایران اسلامی تازه ظهور کرده و حقانیت جمهوری اسلامی می‌درخشد و جهان در تغییر است.بله جهان در تغییر است و حالا زمستان دانشگاه غرب هم سرآمده و موسم بیداری اساتید،دانشجویان و قیام علیه ظلم حاکمان دیوانه غربی و جنایت‌شان همه گیر شده است. دفاع از مظلومیت غزه پس از اعتراض به جنگ ظالمانه آمریکا علیه ویتنام صفحه تازه‌ای از بیداری دانشگاه‌های غرب را اکنون‌ می‌گشاید. این آغاز فروپاشی و بیداری است. بیداری مردم و فروپاشی قدرت سلطه و جنایت حکومت‌های شیطانی آمریکا و اروپا و اذناب‌شان. این روزها اخبار بیداری دانشگاه‌های غرب و به‌ویژه آمریکا قلوب مظلومان جهان را از شادی انباشته است همان‌قدر که غربزده‌ها و مدافعان ظالمان در همه جهان و ایران و روشنفکران و اساتید اسیر شیطان بزرگ و فرهنگ فساد رأی مدرن روسیاه ومشوشند، پاکان جهان و موحدیان اهل دانش اصیل و ستیهندگان علیه قدرت سلطه وحشی و خونریزی حکمت‌های جائز و متفرعن شادمانند. این شادمانی به سبب پایان خواب دانشگاه‌های آمریکا و اروپاست و رستاخیز اساتید و دانشجویان‌شان در دفاع از حق.50 دانشگاه آمریکا در قیام علیه نسل‌کشی اسرائیل در غزه و همدستی حکومت آمریکا در این جنایت به‌پا خاسته است و این لابی‌های قدرتمند یهودی‌های صهیونیستی چون آی پک را که مهار قدرت در آمریکا به‌دست‌شان است، دچار دهشت کرده است‌. دانشگاه کلمبیا، هاروارد، ییل، جورج واشنگتن، کالیفرنیا، تگزاس امرسون وu c Lایندیانا صحنه تظاهرات و اعتراض ضد اسرائیلی است. محوطه دانشگاه‌ها صحنه وحشیگری پلیس با سلاح خودکار و مسلسل شده است و دستبند زدن به دست استادان و با خشونت له کردن دانشجویان و ریختن خون‌شان بر زمین. اعتراض وسیع عمومی دانشجویان در حال گسترش است . آنان شرمنده‌اند که به سبب جنایت و نسل‌کشی حکومت سان نام آمریکایی به جنگ آلوده شده است. این قیام جهانی البته ایرانی‌های مسحور مدرنیته آمریکایی و دستگاه فراعنه مدرن و علم غربی و حکومت‌های مولد علم مضر و دانش آدم‌کشی را هم بی‌ آبرو کرده است.
افسانه آزادی بیان دانشگاه در آمریکا و غرب فرو پاشیده. چهره درنده پلیس با اسلحه در دانشگاه، کلاس‌ها و برخورد خشونت بارشان که نشان دهشت جدی حکومت‌های نولیبرالی و به‌باد رفتن افسانه آزادی است، آبرویی برای مامان ظالم آمریکا و اروپا باقی ننهاده است. دستگیری‌های وسیع دانشجویان و اساتید و گسترش ترس حکومت از جنبش اعتراضی سبب وسعت بیشتر اعتراض دانشجویی حق طلبانه شده است.اکنون اغتشاشگران دانشگاه‌های ایران تحت فرمان قدرت ظالم غربی رسوا شده‌اند. جنبش به مدارس و کالج‌ها کشیده شده و سرکوب از ترس عمومیت این جنبش کار را به خشونت بیشتر می‌کشاند. این مقاومت دانشجویان و اساتید آگاه آمریکاست علیه جنایت. باید گفت دانشگاه خواب و زمستان و سکوت مرد، زنده‌باد دانشگاه بیداری و اعتراض و مقاومت در آمریکا و جهان. حکومت درنده آمریکا واروپا با جنایت همدستی در نسل‌کشی ناچار است به‌جای کاهش تنش به‌شدت خشونت بیفزاید و این آمریکا را به آستان فروپاشی و رسوایی و عریان‌شدن دروغ آزادی‌بیان می‌کشاند. این جشن آگاهی علیه جهل، خشونت و ستم نظام نولیبرالی غرب است. دانشگاه‌های ما باید خود پو و متحد به حمایت از دانشگاه‌های آمریکا برخیزند؛ این است تکلیف ما.اکنون دانشگاه‌های پرورش‌دهنده مدیران ارشد و اداره کننده آمریکا که عموما فرزندان قشر ممتاز حاکم هستند، شعله‌ور است‌. نیروی دادخواه و شجاع جوانی، دانشجویانی که وجدان‌شان چون حکمرانان و پدران‌شان سائیده نشده بپا خاسته‌اند‌. حساب کتاب آینده و خطر اخراج و بی‌عدالتی در حق خود را به‌جان خریده، از ویژه‌خواری و پدران سرکوبگرش بریده و به مقاومت جهانی مسلمانان و مستضعفان و اعتراض به نسل‌کشی مسلمانان به‌دست اسرائیل پیوسته است.
حال مقایسه این دانشجویان و اساتید بریده از استکبار و منافع استکباری آمریکا و اروپا، با آن دسته از اساتید و دانشجویان ایرانی که چاکر و دنباله‌روی جانیان جهانی هستند، نکات درس‌آموزی را روشن می‌کند‌‌. سقوط دانشگاه دلبسته به فرعونیت جهانی بی‌آبرویی جهانی برای اساتید و دانشجویان ایرانی به‌بار آورده و اعتراض دانشجویان غربی و چشم‌پوشی از منافع خود در آمریکا و اروپا به آنان عزت بخشیده است‌ و آنان را متحد دانشگاه انقلاب و پیشران ایران اسلامی کرده که دردل دانشگاه‌های ماباسلطه‌گران جهانی و اذناب داخلی‌شان دردل دانشگاه پیرامونی موجود حیات دارد تا ساختار پیرامونی رامحو کند ودست ستون پنجم دشمن را در میان اساتید و دانشجویان غربزده، از سر انقلاب اسلامی کوتاه کند. خیزش دانشجویان آمریکا قدرت مستکبر را بابحران دامنه‌دار ومرگبار روبه‌رو کرده که ادامه خواهد داشت و طنین فروپاشی سلطه آمریکایی را درانداخته است‌.فروپاشی شوروی را روشنفکران ما خدایی هم نمی‌دیدند و حالا در بیداری تغییر جهان را شاهد خواهند بود. وظیفه الهی ما آن است بیدار باشیم‌. فریب وانموده سرمایه جهانی و بازی او را نخوریم که می‌خواهد خیزش جهانی برای تغییر را خودرهبری کند وسر اسلام با چند‌جانبه‌گرایی استکباری کلاه بگذارد. مسلمانان انقلابی جهان با هوشیاری و آگاهی و درک پیچیده می‌توانند بازی قدرت را به سود استقلال اسلامی و پیشبرد اهداف عادلانه خود تمام کنند و با به‌دست گرفتن مهار سرنوشت‌شان و حرکت در صراط مستقیم، از شر فرعون زمانه و فساد‌شان رها شوند.

احمد میراحسان - نویسنده و منتقد